مجله حوادث

«مشارکت مردم» مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است

یک عضو شورای عالی جمعیت هلال احمربا اشاره به تلاش های امدادگران در ایام نوروز گفت: مشارکت مردم می‌تواند گره گشای عرصه حوادث و سوانح باشد و میزان تلفات را کاهش دهد.

به گزارش مجله رز سمیه رفیعی در جلسه ستاد نوروزی هلال احمر گفت: هلال احمر تعطیلی و استراحت ندارد و در تمام لحظات روز و شب در حال کمک رسانی به مردم است. این امر در ایام نوروز که در سطح کشور در حال تردد هستیم، به وضوح مشاهده می‌شود.

وی افزود: حضور هلال احمر امسال پررنگ تر از سال های قبل است و نشان می دهد که تمهیدات لازم برای نوروزی ایمن اندیشیده شده است.

رفیعی ادامه داد: بی شک ارزش خدمات رسانی به مردم بالاتر از هر اقدام دیگری است و هلال احمر در این عرصه پیشتاز است. مصداق بارز این خدمت رسانی کمک به مردم غیور سیستان و بلوچستان در سیل اخیر بود.

عضو شورای عالی جمعیت تاکید کرد: هلال احمر در سیل سیستان و بلوچستان درخشان ظاهر شد و در اسرع وقت به کمک مردم رسید. هلال احمر به خوبی توانست آلام آسیب دیدگان را کاهش دهد و تا آخرین لحظه به مردم خدمت کند. مشخصا در تمامی عرصه‌ها وظیفه هلال احمر سخت است و به همین علت باید به سمت مشارکت مردم رفت. مشارکت مردم، مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمررفیعی در پایان گفت: پیشگیری و آموزش کمک بسزایی به کشور می‌کند و می‌تواند کشور را در مقابل حوادث، ایمن سازد. آگاهی بخشی به مردم اصلی اساسی در این حوزه است و باید مورد توجه جدی باشد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا