مجله حوادث

پنج فوتی و ۲۵۷ مصدوم در سوانح جاده ای سمنان

مجله رز/سمنان دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: حوادث ترافیکی از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا صبح چهارم فروردین ۱۴۰۳، پنج فوتی و ۲۵۷ مصدوم داشته است.

«پژمان قراییان» شامگاه ۴ فرودین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۲۵۷ مصدوم حوادث ترافیکی در استان سمنان ۱۱۶ نفر همچنان بستری هستند و بقیه مرخص شدند.

وی اضافه کرد: ۲۲ هزار و ۳۴۱ مراجعه به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ۱۴۰۳ ثبت شد و این مراجعه ‌کنندگان خدمات دریافت کردند.

جانشین مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا صبح دوم فروردین ۱۴۰۳ اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در قالب هزار و ۱۳۳ ماموریت شامل ۲۳۴ ماموریت ترافیکی و ۸۹۹ ماموریت غیرترافیکی خدمت‌رسانی کرد.

قرائیان خاطرنشان کرد: ۳۷۶ عمل جراحی و ۱۰۸ تولد از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا صبح چهارم فروردین ۱۴۰۳ در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه انجام شد.

به گزارش مجله رز، استان سمنان دارای ۲ دانشگاه علوم پزشکی است که شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، دامغان، سرخه، آرادان و گرمسار جزو مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و ۲ شهرستان شاهرود و میامی نیز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا