اقتصادی

«همینی که هست» استنباط یک نماینده مجلس بود، نه جمله مخبر

چهار روز پس از انتشار خبر انتساب جمله‌ای به معاون اول رئیس جمهور در یک کانال خبری به نقل از یکی از نمایندگان مجلس، این رسانه با اصلاح خبر قبلی خود نوشت: «دکتر بیگی مجددا تاکید کرد آنچه گفته شده استنباط وی بوده است».

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر، در پی انتساب جمله‌ای با مضمون «همینی که هست» به محمد مخبر در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس نیز این خبر را تکذیب و تاکید کرده بودند: معاون اول رئیس جمهور اساسا چنین جمله‌ای نگفته است.

تکذیب و اصلاح دیرهنگام این خبر در حالی انجام می‌شود که در چند روز گذشته، برخی رسانه‌ها، جمله استنباطی این نماینده مجلس را به گفته‌های مخبر نسبت داده و بر اساس آن انتقاداتی را متوجه دولت ساخته بودند.

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با فرهیختگان تاکید کرده بود: متاسفانه در نقل این نکات [از سوی این نماینده] بی‌اخلاقی صورت گرفته، انتشار اخبار مربوط به جلسه غیرعلنی فقط باید از سوی سخنگوی هیات رئیسه باشد و هیچکدام از نمایندگان نباید برداشت خودشان از جلسه را منتشر کنند. آن چیزی که تحت عنوان «همینه که هست» منتشر شد، برداشت غلطی از حرف آقای مخبر بوده است.

موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز تاکید کرده بود: انصاف هم چیز خوبی است. آقای مخبر در جلسه مجلس گفت با تمام توان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کنیم.

احسان ارکانی نیز با انتقاد از انتشار اخبار نادرست از جلسه غیرعلنی مجلس به ایرنا گفته بود: نمی دانم نقل قولی که از آقای مخبر در برخی محافل منتشر شد بر اساس چه مبنایی بود. معاون اول رئیس جمهور در مجلس بر لزوم حل سریع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و به نمایندگان هم گفت که دغدغه تمام ارکان دولت حل مشکلات معیشتی مردم است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا