مجله عمومی

ارزیابی سفر رئیس مجلس به مسکو

توجه به این موضوعات در انتها شکل می گیرد تا یک قضاوت مناسب درباره نکات این سفر شکل بگیرد.

1. سفر برنامه ریزی شده لرد قالیباف به دعوت عمومی از ویچیسلاو والودین ج دومای روسیه ، با هدف تقویت همکاری سنا برای کمک به روابط هماهنگ دولت بین دو کشور. علاوه بر این ، دوما ، و گفت که قالیباف با رئیس شورای فدراسیون روسیه (سنا) و دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه دیدار کرد. ترجیح داده می شود که چنین جلساتی مطابق با استانداردها ، پروتکل ها و یک مصداق صمیمی مطابقت کامل داشته باشد و آنها از این ترس نداشته باشند: و او جای خود را در جو گرفت. و این طیف گسترده ای از مکان ها را در مورد موضوعات مورد علاقه در منطقه دو جانبه ، چند جانبه و بحث و رویدادهای جهانی صحبت می کرد. در بیشتر موارد در انتخاب نمایندگان مردم ، و بازدید از این کارتون ، پارلمان – روابط بین کشورها ، حمایت از مردم ، و پزشک در آن به حمایت از توسعه و پارلمان های دو کشور در طرفین در تهران ، مسکو ، آن را بدیهی دانستند. این صحبت از لزوم تدوین نقشه راه در زمینه های مختلف مطابق با دلایل استراتژیک افسران خاص است. کمیسیون عالی مجلس ایران این نمایش در هر دو طرف توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور خواهد بود.

2. رهبر اعزام پیام به پوتین به پارلمان ها اضافه شد و اهمیت این دیدار نشان دهنده توجه ویژه رهبر به روابط استراتژیک دو کشور است. لزوم اجرای پروتکل ها برای ایران کرونا ویروس و طرف غیرقابل قبول ، پیام برای صحبت به پوتین مشاور اسلامی ارائه شد. د. پوتین که پیام اصلی پوتین را دریافت کرد و پس از ساعتی حضور در رئیس جمهور روسیه به هیئت ایرانی اطلاع داده شد که وی نامه را خوانده است. بنابراین ، در غیاب پروردگار قالیباف پوتین از اهمیت بالایی برخوردار است ، سخنان نه چندان ارزشمندی از عالی ترین رهبر انقلاب مورد توجه ویژه قرار گرفت و به تقویت روابط هماهنگ بین دو کشور پرداخت. این امر در زمینه استفاده از دلایل رایج نیز در نمایندگان خود در کشورهای خارجی برای فرمانداران پیام رسان ها بوده است.

3 ایران ، روسیه ، بسیاری از جنبه های فراز و نشیب در پنج قرن گذشته ، اما تایید شده است که فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و مناطق و مقابله با همکاری های منطقه ای با یک جانبه گرایی و به نام جمهوری اسلامی ایران را درک می کند فدراسیون ابزار ملی احترام روسیه. دو منطقه همکاری در زمینه های امنیتی و دفاعی علیه تروریسم ، به ویژه در سوریه ، عراق و افغانستان ، یکی از جنبه های این تعاملات است. از اهمیت تحولات دولت در اقتصاد ، با خلق و خوی نرم ، طول مدت همکاری و روابط دوجانبه را از طریق وضع تحریم های ظالمانه یک تا دو کشور دو برابر کرد. همکاری اقتصادی بین روسیه و ایران در اقتصاد اقتصادی و کاهش فشار برای تقویت دو کشور. علاوه بر این ، روسیه و چین تاکنون در بازارهای بین المللی مانند شورای امنیت ایالات متحده برای سیاست های جمهوری اسلامی ایران در برابر ایران قاطعانه ایستاده اند. در روسیه ، دلایل گسترش ایران ، نه تنها برای دو کشور ، بلکه یک عامل مهم در امنیت و توسعه مناطق ، به عنوان ثبات در غرب آسیا ، قفقاز ، آسیای میانه است. در این میان ، قطعاً همکاری پارلمانی مجلس سنا و حمایت از ادامه دلایل و تحولات آن ، از دلایل رسمی آن خارج نخواهد بود.

4. و برخی از خارج از کشور ، به عنوان رسانه ای و تهران در نظر گرفته می شوند ، برای تأیید اصول ، برعکس ، منافع غرب در مسکو ، و با توجه به دلایل علل ، این توجه نیز به شکل انواع مختلف که در این میان حواشی سفر سخنران به مسکو را بزرگتر می کنند. این کشور قادر به پاسخگویی به نظرات است ، اما آنها از همان خط مطابق آنچه در منطقه ، چین ، هند ، همسایگان باز می شوند پیروی می کنند. با تقویت سیاست نگاه به شرق ، ایران یک عمل منطقی است و قادر نیست در دستور کار قرار گیرد و وضعیت حساب های خارجی ایران را تقویت کند.

5. به طور كلی ، می توان گفت كه سفر به مجلس شورای اسلامی برای صحبت با مسكو و نیاز مفید و به موقع به ترامپ پس از دوران ، كه اضافه كرد این مهم برای رهبر معظم انقلاب است ، آماده شده است. این سفر موجب تقویت روابط بین ایران و توافق نامه های پس از روسیه خواهد شد و نقاط ضعف آن ، به ویژه در زمینه های اطلاعاتی ، در سفرهای آینده از طریق برنامه ریزان باید در مجمع نمایندگان دستگاه مشاوره اسلامی برطرف شود.

در همان زمان ، سفیر ما در روسیه ، طبق دستور مرد ، و یک نماینده رژیم ، انتظار می رود که با توضیح دلایل سفر هویج و دستاوردهای خود ، ایرانیان و کارشناسان را در مورد واقعیت نتیجه گفتگو خود مطلع کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا