اقتصادی

نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» آغاز شد/۳۰ آیه محوری قرآن کریم تبیین می‌شود

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش مجله رز، به نقل از روابط عمومی مرکز نهضت، در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین افتتاحیه این پویش گفت: «نهضت ملی “زندگی با آیه‌ها” فرصتی برای ترویج و تبیین آموزه‌های قرآن کریم در جامعه است.»

وی با بیان اینکه این پویش به دنبال ایجاد یک گفتمان عمومی در سطح جامعه با محوریت قرآن کریم است، افزود: «انتخاب ۳۰ آیه محوری در این پویش بر اساس کار کارشناسی و با در نظر گرفتن نیازهای جامعه صورت گرفته است.»

در نهضت ملی زندگی با آیه ها به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم جوایز بسیاری با کمک بانیان فعالیت های قرآنی تهیه شده و در قالب چند مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان اهدا می شود. 

نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» آغاز شد/۳۰ آیه محوری قرآن کریم تبیین می‌شود

انتهای پیام
 

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا