اقتصادی

خدمات دولت می‌تواند سبب افزایش امید مردم باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی جمشیدیان صبح جمعه در مراسم غبارروبی شهدای شهرستان دهاقان اظهار داشت: ایام خجسته روزهای اخیر از جمله ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت آب و آینه و هم‌چنین هفته مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائیه را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در سخنرانی اخیر مقام معظم انقلاب به دو کلید واژه تاکید نمودند که قابل تأمل است.

فرماندار دهاقان تصریح کرد: مقام معظم انقلاب دو کلیدواژه امید و ایمان را لازمه زندگی دانستند و نابودی این دو کلید واژه اساسی به طرق مختلف را هدف دشمنان داخلی و خارجی برشمردند.

وی اذعان کرد: نیروی انتظامی که همیشه در صحنه حاضر است و هدف اصلی مبارزه با مواد مخدر را به دوش می‌کشد و شهدای والا مقامی را در این عرصه تقدیم نموده است.

جمشیدیان خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها سناریوی تولید مواد مخدر در افغانستان را با رشد ۵ برابری افزایش دادند و بزرگ‌ترین باندهای مواد مخدر در این کشورها شکل می‌گیرند.

وی اعلام کرد: دشمنان این نظام با توسعه مواد مخدر به امید و ایمان افراد آلوده لطمه می‌زنند، پس باید مراقبت کرد.

فرماندار دهاقان قوه قضائیه را یکی از اولویت‌های برقراری امنیت در جامعه دانست و افزود: قوه قضائیه در جامعه به خوبی درخشیده و و به شایستگی عمل کرده است و علیرغم تفکیک قوا همکاری خوبی در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که ارائه خدمات منجر به امید آفرینی می‌شود، عنوان کرد: همان‌گونه که خدمات دولت می‌تواند سبب افزایش امید مردم باشد ورود دستگاه‌های قضا با علم و آگاهی و نگاه به مبانی اسلامی، امید و ایمان را در بین مردم تقویت می‌کنند.

جمشیدیان گفت: حقیقتاً ایران ثابت نمود که علاوه بر تفکیک قوا وظایف را هم به خوبی انجام می‌دهد و قوه قضائیه این مورد را به خوبی نشان داده، زیرا این قوه مظهر اقتدار است و با کسی تعارف ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی در عمل تابع ولی زمان نیستند اذعان کرد: امروز که در محضر شهدا جمع شده‌ایم باید عهد ببندیم مانند شهدا گران‌قدر عمل کنیم و از ولی زمان تبعیت داشته باشیم و التزام عمل داشته باشیم.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا