مجله ورزشی

کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی در ایلام دستگیر شد

به گزارش  خبرگزاری مجله رز از ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: به دنبال وصول بیش از ۳۰ فقره شکوائیه به پليس آگاهي استان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، و دستورات قاطع دادستانی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته از شاکیان پرونده مشخص شد ،خانم کلاهبردار با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان، و با ترفند  و‌اردات ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی از تعداد ۳۰ نفر از شهروندان ایلامی کلاهبرداری  کرده  است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند ضمن هماهنگی با مرجع قضائي متهمه که در یکی از استان های مرکزی و بصورت مخفیانه زندگی می کرد را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و وی را حین ورود به استان  در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار سلمانی با بیان اینکه شخص کلاهبردار با تکمیل تحقیقات به مرجع  قضائی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیزی که با این ترفند از آنان کلاهبرداری شده است می خواهیم تا جهت پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا