مجله هنر و فرهنگ

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در تهران افتتاح شد

در بوستان ولایت؛

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی عصر شنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رییس اتاق تعاون ایران و مدیران و مسئولان در بوستان ولایت افتتاح شد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از اتاق تعاون ایران، نمایشگاه‌های توزیع کالای اساسی و محصولات کشاورزی توسط اتاق‌های تعاون با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان میادین میوه و تره بار در سه نقطه بوستان ولایت، مصلی و بوستان پلیس و ۱۰۰ نقطه فروشگاه‌های تعاونی در تهران و همزمان در ۳۰ استان آغاز به کار کرد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آئین افتتاح این نمایشگاه بیان داشت: نمایشگاه‌های عرضه کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی با همکاری اتاق تعاون ایران با هدف کاهش هزینه‌های مردم و کنترل قیمت اقلام اساسی برای شب عید و ماه مبارک رمضان از طریق شبکه تعاونی برگزار می‌شود.

رئیس اتاق تعاون ایران نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های اتاق‌های تعاون در بخش‌های مختلف تولید، توزیع و مصرف، اظهار داشت: نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی علاوه بر تهران در ۳۰ استان نیز به طور همزمان برگزار می‌شود و این امکان را در اختیار هموطنان قرار می‌دهد که کالا‌های اساسی را در ایام پایانی سال و مقارن با ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تهیه نمایند.

نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و کالا‌های اساسی در سه نقطه بوستان ولایت، مصلی و بوستان پلیس و ۱۰۰ نقطه فروشگاه‌های تعاونی در تهران و همزمان در ۳۰ استان کشور تا ۲۸ اسفند ماه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا