اقتصادی

معرفی پیمانکار متخلف به عوامل نظارتی و قضایی در کرج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمدرضا خسروی مطرح کرد: فیلمی از برخورد دور از شأن عوامل جمع آوری پسماند (پیمانکار) با نوجوانی که ظاهراً از اتباع افغانستان است در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: ضمن عذرخواهی از این نوجوان عزیز و همه شهروندان برای اتفاق پیش آمده دستورهای لازم برای شناسایی و اعلام جرم احتمالی علیه افراد متخلف به عوامل نظارتی و قضائی صادر شده تا بعد از این دیگر شاهد چنین برخوردهایی نباشیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: این سازمان بر خود وظیفه می‌داند ضمن کنترل پدیده زباله گردی، کرامت انسانی افراد را حفظ و صرفاً در چارچوب وظایف قانونی و در معیت ضابطین قضائی هرگونه اقدام بازدارنده را انجام دهد.

خسروی بیان کرد: غیرقانونی بودن حضور اتباع غیرمجاز و به کارگیری آنان طبق دستورالعمل صادره اولاً جرم است و ثانیاً وظیفه سازمان را در کنترل چنین موضوع‌هایی دشوار می‌کند که البته این موضوع تأیید کننده چنین رفتارهایی نیست.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا