اقتصادی

راه گذر از مشکلات برگزاری انتخابات با مشارکت بالا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار قدرت کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جمع بسیجیان برگزیده جشنواره مالک اشتر شهرستان چرداول ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: جهان در حال یک تحول و دگرگونی اساسی است و در متن این تحولات، انقلاب‌اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند. راهبرد جمهوری‌اسلامی در همه این تحولات مبتنی بر دفاع مشروع است و جایی که ضرورت داشته است اقدامات پیشدستانه انجام داده است.

وی با اشاره به صبر، تحمل و حرکت ستودنی و خردمندانه نظام مقدس جمهوری‌اسلامی در تمامی اتفاقات ادامه داد: ایران در همه تحولات به قدر نیاز و به اندازه عمل کرده است، سال‌های گذشته در مقابله با گروهک‌های تروریستی، انتقام سردار سلیمانی، حمله به مقر فرماندهان داعش و همچنین در سال جاری انتقام شهید سیدرضی‌موسوی، انتقام شهدای کرمان تنها نمونه‌هایی از این دفاع مشروعی است که جمهوری‌اسلامی مبتنی بر آن عمل می‌کند.

وی افزود: حمله موشکی اخیر ایران اسلامی از چند جهت حائز اهمیت بود اول آنکه از چند نقطه شلیک شد و این نشانه توانمندی موشکی جمهوری‌اسلامی است که حتی در دورترین هدف نقطه زنی می‌کند دوم آنکه اشراف اطلاعاتی حاکم بر این حمله بود، که کی و کجا زده شود. مورد بعدی دقت موشک‌ها بسیار اهمیت داشت که دقیقاً به همان نقطه مورد هدف اصابت کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ادامه داد: تنوع موشک‌ها شامل کروز، بالستیک، پهباد و اقتدار ایران اسلامی در به عهده گرفتن این حمله که حتی دشمنان اذعان کردند که حمله‌ای بی‌نظیر بوده است برای ما حائز اهمیت بود.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی سابقه حمله به هیچ کشوری را نداشته و فقط دفاع مشروع کرده است، تصریح کرد: دشمنان این نظام بیش از ۴۵ سال است جنگ، فتنه، تحریم، آشوب و اغتشاش علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌اند و این سختی‌ها و ناملایمات ایران را به ضلع برتر از هندسه قدرت جهان تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه ما امروز از مرحله تاب‌آوری و بازدارندگی به مرحله تهاجمی رسیده‌ایم اضافه کرد: توان و قدرت ایران فرامنطقه‌ای است و در دنیا بی نظیر هستیم به همین خاطر است که با ما دشمنی می‌کنند.

وی ادامه داد: راهبرد جمهوری‌اسلامی در محور مقاومت در عراق، سوریه و یمن قابل مشاهده است. و همچنین شکست غیر قابل ترمیمی که به اسرائیل در طوفان الاقصی تحمیل شد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت از این نوع است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اضافه کرد: عادی سازی روابط رژیم نامشروع صهیونیستی با کشورهای عربی در قالب توافق ابراهیم در حال از بین رفتن است و این همه از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

سردار کریمیان اظهار کرد: هم اکنون دشمن انتخابات را مورد هدف قرار داده است و می‌خواهند مردم عزیز ما را نسبت به حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه دلسرد و ناامید کنند و دم از نبود دموکراسی در ایران و برگزاری رفراندوم می‌زنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری‌اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات برگزار کرده است و چنین اتفاقی در جهان بی نظیر است افزود: حضور نداشتن در انتخابات یعنی نفی خود، امروز راه گذر از موانع و مشکلات برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، قوی و پرحضور است.

سردار کریمیان در پایان بیان داشت: ان شاءالله برای تحقق امر انتخابات همه باهم بار دیگر حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کنیم و مبتنی بر نگاه مقام معظم رهبری که به قله نزدیک هستیم و انتخابات باشکوه می‌تواند راه رسیدن به قله را نزدیکتر کند و ما را به جامعه‌اسلامی و در نهایت به تمدن نوین اسلامی برساند، بار دیگر می‌توانیم پوزه دشمنان را به خاک بمالیم.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا