اقتصادی

۲ عامل اصلی ایجاد رعب و وحشت در سلطان آباد دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ مجید عسگری نیا شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در محله ۱۲ متری امام سجاد (ع) سلطان‌آباد و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعاً مأموران پلیس امنیت عمومی این پلیس در محل حاضر شدند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت این افراد ضمن درگیری با یکدیگر موجب ایجاد رعب و وحشت اهالی شده‌اند.

فرمانده انتظامی بهارستان افزود: بلافاصله مأموران با هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی و منسجم، کمتر از دو ساعت، دو نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری که ۲۳ و ۲۵ ساله هستند را دستگیر کردند.

عسگری‌نیا ادامه داد: در این عملیات یک دستگاه موتور سیکلت متهمان توقیف شد و هر دو متهم برای تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان در پایان گفت: برخورد با افراد شرور و بر هم زنندگان نظم عمومی از اولویت‌های پلیس بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در هنگام مشاهده این گونه افراد با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا