مجله اجتماعی

ارمنی‌ها «دریاچه قو» را به تئاتر شهر آوردند

پنجمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی عروسکی تهران مبارک میزبان پنج نمایش صحنه‌ای و پنج نمایش در فضای باز است.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجمین روز نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی ، دوازدهم تیر ماه دارای پنج اثر نمایشی صحنه‌ای و پنج اثر نمایش خیابانی است.

در بخش بین‌الملل نمایش «دریاچه قو» به کارگردانی سامسون موسسیان به مدت 45 دقیقه در تالار قشقایی تئاتر شهر در دو سانس ۱۷ و ۱۹روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «شوآف» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران با مدت زمان ۳۵ دقیقه در دو نوبت و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر ، «آی تک» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال از اردبیل با مدت زمان ۴۰ دقیقه در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش ، «سبز- آبی» به نویسندگی رضا فقیهی و کارگردانی مرجان خورسند از تهران به مدت ۴۰ دقیقه، ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می‌شود.

همچنین نمایش «ماهی سیاه کوچولو» به نویسندگی نسرین خنجری با کارگردانی حجت هاشمی از تهران برای ۴۵ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارمنی‌ها «دریاچه قو» را به تئاتر شهر آوردند 

نمایش‌های بخش فضای‌باز نیز امروز شامل پنج نمایش «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد انصافی در ساعت ۱۹، «شکارچی» به نویسندگی و کارگردانی لیلا بیگوند از تهران در ساعت ۱۹:۳۰، نمایش «نوازندگان غول‌پیکر بختیاری» به نویسندگی و کارگردانی محسن اکرمی قوامی در ساعت ۲۰ و نمایش «زاده قوس فلک است اصفهان…» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه نقوی از اصفهان در ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا