مجله ورزشی

چه عواملی کنعانی‌زادگان را از پرسپولیس دور کردند؟

چه عواملی کنعانی‌زادگان را از پرسپولیس دور کردند؟

احتمال حضور مدافع تیم ملی در پرسپولیس بسیار کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله رز، در حالی که از چند روز پیش بحث پیوستن محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس مطرح شده بود و حتی خیلی‌ها این انتقال را قطعی می‌دانستند اما فعلا این انتقال در وضعیت خوبی قرار ندارد.

کنعانی‌زادگان که از تیم‌های دیگر ایران و البته چند تیم خارجی پیشنهاداتی دارد، در مذاکره با پرسپولیس رقمی را درخواست کرده که بالاتر از سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس به بازیکنان مهم و ملی‌پوش خود است.

در همین خصوص شنیده می‌شود برخی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که هیچ بازیکنی نباید با بیشتر از رقم سقف توافقی به پرسپولیس بیاید و اگر قرار است این اتفاق رخ بدهد قرارداد آنها هم باید افزایش پیدا کند.

رضا درویش هم روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد که شرایط برای بازیکنان بزرگ پرسپولیس یکسان است و این باشگاه سعی کرده که تفاوتی بین بازیکنانش نباشد. درویش اعلام کرد که فضا برای حضور کنعانی‌زادگان فراهم است اما به شرطی که شرایط یکسان باشد.

با این شرایط به نظر می‌رسد تنها راه پرسپولیسی شدن کنعانی‌زادگان، کاهش پول درخواستی این بازیکن است تا نظم مالی بین بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش پرسپولیس بهم نخورد. حالا باید دید کنعانی‌زادگان از پیشنهاد خود کوتاه می‌آید یا رضا درویش به درخواست برخی بازیکنان ملی‌پوش خود توجه می‌کند و نظم مالی را بهم نمی‌زند.






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا