مجله عمومی

امدادرسانی به مناطق محروم جبل الجزموری


با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا نیوز از کهنوج ، با توجه به اینکه دانشگاه اسلامی آزاد به عنوان معاون منطقه محروم الجزمیوریا انتخاب شد. الخوزا ، معاون رئیس صدا و سیمای استان کرمان ، جمعی از کارمندان بسیجی ، اساتید و دانشجویان دانشگاههای استان ، منطقه جازموریاء و اهداء کمکهای مالی به دانشگاهیان در منطقه محروم کوهستانی نامزد.

با توجه به اینکه علیرضا منزاری توکول ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ، مسئولیت مدیریت مساعدت های ارائه شده به منطقه محروم گزمیوریان توسط دکتر ولایتی و دکتر تهرانیشی را بر عهده دارد ، منزری توکول در دومین سفر خود پس از سیل ، به ارائه کمک به این مناطق می پردازد. استانداری جنوبی از توزیع محموله‌های اهدایی اهدا شده توسط دانشگاهیان استان کرمان در گروه الجزوری خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی طبق رسالت خود.

2

وی در روزهای اول پس از سیلاب ، با آمدن به این منطقه سعی در کمک و مساعدت به مردم سیل زده کرد ، اما متأسفانه با توجه به اینکه این سیلاب جاده های ارتباطی برخی از روستاهای منطقه جازموری را تخریب کرده است و امکان حضور در این مناطق وجود ندارد ، کار انجام شده و تلاش هایی صورت گرفته است. سپاه پاسداران ایران همکاری کردند ، مسیرهای حمل و نقل تعمیر و بازسازی شدند. با توجه به پتانسیل ترافیک ، عناصر و کمکهای مالی قبلاً از دانشگاه A. جمع آوری شده است ، اسلامی از استانداری کرمان ، معاون فرماندار از سما و سایر واحدهای دانشگاهی که در اردوگاه جهادی کهنوگ و شهید سلیمانی منتقل شده اند برای بسیج دانشجویان المسکر در زلهوت ، این اقلام امروز طبق مسئولیت ما توزیع شده است. به سمت محرومین این منطقه. دریافت کنید


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ضمن ابراز قدردانی از زحمات سپاه پاسداران ایران و بسیج دانشجویی ، معلمان و کارکنان بسیجی که از ساعات اولیه پس از سیلاب در این منطقه حضور داشته اند ابراز امیدواری کرد که برای امداد رسانی به محرومان و سیل زهلو و جازموریان فراهم شود. بعد از بسیج دانشجویی و بسیج دانشگاه ، با پیروی از رهبر معظم انقلاب و پیروی از مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، همیشه در جمهوری اسلامی در کنار مردم و نظام مقدس باشید و در حل مسائل مهم در کشور سهیم باشید.

در پایان ، منزاری توکول از مسئولان خواست تا نگاه ویژه ای به منطقه محروم کوه جازموریان بخصوص در مورد ساخت جاده ها و مسیرهای حمل و نقل بیندیشند که مهمترین کلید حل مشکلات ساکنان منطقه است.

روح الله شراغ پور ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوگ ، به آنا گفت که این با رسالت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و ایرنا مطابقت دارد ، دکتر فیلاتی ، رئیس مجلس مؤسسان ، و دکتر طهرانیشی ، رئیس دانشگاه آزاد گفتند که باید بسیجیان از بسیجیان محروم شوند. در اولین ساعات پس از سیلاب ، اسلامگرایان استان دوباره از منطقه سیل زهلووت بازدید کردند و بسته های امدادی و توزیع را برای روستائیان محروم زهلووت تهیه کردند و امروز نیز همچنان در حال ارائه کمک به محرومان منطقه برای حل مشکلات اساسی خود هستند. ما هستیم

“شراگبور ادامه داد:” دانشگاه اسلامی واحد آزاد در شرایط سختی توسط مردم بوده و این جنبش بخشی از فلسفه وجودی آن است. طبق این مأموریت ، با تشکیل اردوی جهادی با همکاری دانش آموز بسیجی در منطقه غرق شده زهلوث ، وی برای جمع آوری کمک های آکادمیک و توزیع آن به افرادی که در آن غوطه ور بودند ، کار کرد. ” سیل خیلی سخت است.

رئیس شعبه کهنوج تفکولی از رئیس استانداری بخاطر رفع مشکلات افراد آسیب دیده تشکر کرد و افزود: پاکسازی و ترمیم منازل سیلاب در روستاهای گزمیوریان برای کمک به محرومان در منطقه است.

انتهای پیام / 4129 /


انتشارات سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت این مقاله بر عهده سایت های منبع بوده و پایگاه اینترنتی مجله رز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا