اقتصادی

افزایش کیفیت و سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید اصغر صالحی پنجشنبه شب در نشست با متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر خورموج از توابع شهرستان دشتی بیان کرد: رضایتمندی مردم مهم‌ترین اصل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، از این رو بنیاد مسکن استان بر استفاده از مصالح باکیفیت در اجرای این پروژه‌ها تأکید دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: هرچند متغیر بودن نرخ مصالح ساختمانی مشکلاتی در روند اجرای پروژه‌ها و بهای تمام شده این واحدهای مسکونی ایجاد می‌کند، اما استفاده از مصالح با دوام و با کیفیت بر ارزش ملک متقاضیان این پروژه‌ها می‌افزاید.

وی با اشاره به مشکلات و نواقص پروژه‌های مسکونی در سال‌های گذشته که گلایه‌ها و نارضایتی‌های شدید مردمی را به همراه داشت و تا مدت‌ها تیتر رسانه‌ها بود، تصریح کرد: داشتن خانه‌ای ایمن، مقاوم و باکیفیت حق مردم است و با استفاده از مصالح بی‌کیفیت به اعتماد عمومی ضربه نمی‌زنیم.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا