خرید پودرسنگ جوشقان: نکاتی که هر سازنده‌ای باید بداند

خرید پودر سنگ جوشقان به صورت عمده

یکی از پر استفاده ترین و مشهور ترین پودر سنگ ها، پودرسنگ جوشقان می باشد. پودر سنگ جوشقان دارای عیار بسیار بالا و رنگ سفید منحصر بفرد بوده و حتی در بسیاری از مناطق به عنوان عامل سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ مرمریت جوشقان از لحاظ نوع ساختار ملوکولی و بلور های تشکیل دهنده سنگ، ساختار آهکی داشته و تا حدودی شبیه به سنگ مرمر یا اونیکس می باشد. بیشترین موارد فروش مستقیم پودر جوشقان؛ در صنعت ساختمان سازی و بویژه در نما سازی ساختمان بوده به دلیل آن که ترکیب ملات آن بسیار همگون و دارای رنگ سفید صدفی می باشد و پس از خشک شدن نیز دارای استحکام بسیار بالا است و ترک نمی خورد.

از طرفی به دلیل افزایش مقاومت و استحکام سیمان سفید و دانه بندی یک دست و رنگ سفید خالص، پودر سنگ جوشقان را به یکی از بهترین عوامل ترکیب شونده با سیمان سفید تبدیل نموده است. گروه کارخانجات آروشا با قرار داشتن در منطقه ی جوشقان قالی واقع در استان اصفهان با تولید پودرسنگ ، کربنات کلسیم، سنگ های دانه بندی شده و … با بهترین کیفیت و امکان خرید مستقیم و بدون واسطه سال های بسیار زیادی است که در این عرصه فعال می باشد.

نکات مهم در مورد پودر سنگ جوشقان

برای خرید پودر سنگ باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا یک محصول با کیفیت تهیه کنید در زیر به مواردی اشاره خواهیم کرد.

پودر جوشقان 5 ستاره با کیفیت دارای نرمی بالای ۱۵۰مش و همچنین خالص می باشد. در نتیجه قیمت بالای دارد زیرا برای تهیه این سنگ هزینه های زیادی اعم از : هزینه استخراج سنگ از معدن ، هزینه حمل سنگ به محل کارخانه ، هزینه تولید و دستمزد و هزینه بسته بندی ، برای واحدهای تولید کننده این پودر در بر دارد.

اگر در فروشگاههای دیگر این محصول را با قیمت پایین تری یافتید. باید بدانید که از نظر کیفیت مطلوب نیست و ممکن است ناخالصی های را در خود داشته باشد. که بعد از استفاده به ساختمان و نمای آن آسیب برساند.

روش های تولید پودرسنگ سفید جوشقان :

  • طبیعی
  • صنعتی

در روش طبیعی بر اثر حرکت و اصطکاک و سایش لایه های سطح زمین، پودر مخصوصی به وجود می آید.  پس از جمع آوری و سرند کردن آن، مورد استفاده قرار می گیرد. در روش صنعتی لاشه های سنگ پس از جمع آوری به کارخانه آورده شده و با استفاده از فک ها و اهرم های قدرتمند آنها را خرد کرده و تبدیل به پودر می کنند.

خرید پودر سنگ سفید جوشقان به دو صورت کیسه ای و فله ای انجام می گردد. کیسه های مورد استفاده در بسته بندی پودر سنگ عمدتا ۲۵ کیلویی، ۳۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی می باشند. همچنین در برخی موارد از گونی های ( جامبــو بگ ) نیز استفاده شده که ظرفیت هر گونی جامبو بین ۱ تن تا ۲ تن می باشد.

گروه بازرگانی سنگ آروشا یکی از بزرگترین مراکز تولید و پخش پودر سنگ عمده و سنگ های دانه بندی شده در کشور بوده که با توجه به قرار داشتن کارخانه در شهر جوشقان در استان اصفهان به عنوان مرکز تولید پودر سنگ می باشد. در حال حاضر در این کارخانه انواع پودر سنگ جوشقان با درجات کیفی مختلف تولید شده و به صورت کیسه و فله عرضه می گردد.

علاوه بر پودر سنگ، محصولات دیگری همچون سنگ های دانه بندی شده (نمره ۱ و ۲ ، بادامی، شکری، دانه مرغی و …) و کربنات کلسیم در مجموعه ی بازرگانی سنگ آروشا تولید شده و شرایط ارسال محصول به سراسر کشور و همچنین بستر صادرات نیز فراهم می باشد.

خرید پودر سنگ جوشقان اصل از کارخانه تولید کننده

بهترین و عاقلانه ترین کار برای خرید پودرسنگ جوشقان اصل ، خرید از کارخانه دارای نام و نشان تجاری و برند در تولید پودر سنگ جوشقان می باشد. مجموعه های صنعتی و تجاری که دارای نام و نشان تجاری مطرح در کشور می باشند و فعالیت تولیدی و تجاری آنها چندصد برابر واحدهای بی نام و نشان می باشد بخاطر حفظ جایگاه و دیدگاه مثبت مشتریان نسبت به محصولات از ارائه محصولات فرعی خودداری می نمایند .

مجموعه بزرگ و صنعتی کارخانجات آروشا با کارخانه های متعدد تولید انواع پودر های معدنی که خرید مستقیم سنگ جوشقان از معادن اصفهان را انجام می دهد و خط تولید پودرسنگ جوشقان را دارد، نمایندگی پودر جوشقان قابل اعتمادی برای بسیاری از مشتریان می باشد تا ضمن بازدید از خط تولید پودرسنگ جوشقان ، با خیال آسوده بهترین پودر سنگ جوشقان کشور را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند .

قیمت پودر سنگ جوشقان ممتاز

برخی از مشتریان پودر سنگ جوشقان در ارتباط با مدیران فروش  مجموعه ما ادعا می نمایند که از فروشندگان دیگر قیمت پائین تر دریافت کرده اند . ما در پاسخ این عزیزان وقتی مطرح می نمائیم که :

الف) مقداری از آن پودر را در اختیار ما قرار دهید تا در حضور شما آنالیز نمائیم و مقایسه لازم انجام شود.

ب) قیمت تمام شده پودر سنگ جوشقان اصل با حاشیه سود 10 درصد عددی هست که ما اعلام کرده ایم ، اگر شما عدد پائین تری سراغ دارید به ما معرفی نمائید تا ما درصورت تایید اصلی بودن پودر ، خط تولید خودمان را تعطیل نموده از آن واحد تولید پودر سنگ جوشقان ، نیاز مشتریان را با قیمت ارزان تر برطرف نمائیم .

به مشتریان پودر سنگ جوشقان اطمینان خاطر می دهیم که با هزینه ای که پرداخت می نمایند بهترین پودرسنگ جوشقان موجود در بازار را مستقیما از تولید کننده خریداری نموده اند و با خیال آسوده می توانند پودر جوشقان را در مصارف ساختمانی بخصوص اجرای نماشسته بکار بگیرند. و ضمن ایجاد زیبایی بصری در نمای ساختمان از یک سازه مستحکم در مقابل اشعه فرابنفش خورشید و تغییرات دمایی آب و هوا برخوردار شده اند . چنانچه نیازمند برقرار ارتباط با مدیران فروش مجموعه آروشا می باشید ، از طریق کانال های ارتباطی انتهای این مطلب اقدام فرمائید .

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا