مجله ورزشی

یک رادوشویچ جدید در لیست پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ناتان رودریگس دِسلس که در رقابت‌های لیگ جوانان برزیل درخشیده بود گفته می‌شود توسط ننکا به باشگاه پرسپولیس معرفی شده است.

این بازیکن ۱۹۹ سانتی متری است و در تیم جوانان پالمیراس توپ می‌زند و گفته می‌شود در گرفتن مجوز کیفی حضور در لیگ ایران توسط این بازیکن تردید‌هایی وجود دارد.

بر همین اساس یحیی گل محمدی به دنبال خرید دروازه‌بان از کرواسی و اروپاست. دروازه بانی که برخلاف ناتان رودریگس دسلس برزیلی، تجربه بالایی داشته و در لیگ کشورش بازی کرده باشد.

هفته گذشته یک گلر پرتغالی به یحیی گل محمدی معرفی شد که ظاهرا دروازه بان مناسب و باکیفیتی هم بود، اما سرمربی پرسپولیس دنبال سنگربان زیر ۲۳ سال بود و تعلل او باعث شد بازیکن پرتغالی به لیگ استرالیا برود.

حالا سرمربی پرسپولیس فیلم بازی‌های مختلفی از گلر‌های اروپایی به ویژه کروات به همراه آنالیزورهایش تماشا می‌کند که بتواند یک بوژیدار رادوشویچ برای نیمکت علیرضا بیرانوند پیدا کند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا