اقتصادی

استفاده از حلقه‌های میانی برای مشارکت در انتخابات ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن عسکری بعدازظهر دوشنبه در نشست مشترک حلقه‌های میانی جمعیت هلال احمر سنندج و معاونت تعلیم و تربیت ستاد حکمرانی مردمی نهاد ریاست جمهوری بزرگترین افتخار دولت سیزدهم را خدمتگزاری مردم عنوان کرد و اظهار داشت: بزرگ‌ترین افتخار همه ما این است که خدمتگزار و نوکر مردم هستیم و تمامی ارکان دولت طبق رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات مردم با میدان‌داری مردم عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حلقه‌های میانی نقطه وصل مردم با حاکمیت هستند افزود: حلقه‌های میانی با توجه به شناختی که از حاکمیت و مردم دارند، به عنوان امین و مشاور مردم و حاکمیت، ضمن پیگیری مطالبات و برنامه‌های متقابل توده مردم و دولت با تولید ایده و راهکار به تحقق شرایط مطلوب یاری رسان هستند.

حسن عسکری تبلیغات دشمن برای تحریم و بی‌اثر بودن انتخابات و عدم مشارکت مردم را نشان از اهمیت و اثرگذار بودن انتخابات پیشرو دانست و گفت: حضور حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار، وحدت ملی و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان از مردم ما می‌ترسند و نمی‌خواهند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

استفاده از حلقه‌های میانی برای مشارکت در انتخابات ضروری است

وی به آمادگی برگزاری انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار راهبرد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات باشکوه بوده که سرلوحه ستاد انتخابات در فرآیند برگزاری است.

افزایش مشارکت مردم در انتخابات در حل مشکلات کشور تأثیرگذار است

فرماندار سنندج بر نقش‌آفرینی حلقه‌های میانی در تشویق مردم بر مشارکت در انتخابات و نیز انتخاب نامزد اصلح تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات در حل مشکلات کشور تأثیرگذار است و باید تلاش شود تا افراد توانمندتر و کارآمدتر به مجلس راه پیدا کنند که بتوانند کشور و استان را در ریل توسعه و پیشرفت قرار دهند.

عسکری در پاسخ به طرح برخی از مشکلات توسط حلقه‌های میانی گفت: در بحث اشتغال در شهرستان سنندج در سال جاری ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۶ و نیز ۷۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل تخصیص یافته است.

وی گردشگری را از پتاسیل‌های اصلی استان و شهرستان بر شمرد و گفت: در دولت سیزدهم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای بهره‌گیری از پتانسیل گردشگری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نیز توسعه خانه‌های بوم‌گردی در این بخش حمایت می‌شود که جا دارد سمن‌ها و حلقه‌های میانی برای آموزش در این بخش ورود پیدا کنند.

فرماندار سنندج حمایت از تیم‌های ورزشی را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم نام برد و اضافه کرد: در شورای برنامه‌ریزی استان برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ برای حمایت از ورزش شهرستان و استان تصمیم‌گیری شده است که در آینده نزدیک شاهد به نتیجه رسیدن تصمیمات خواهیم بود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا