اقتصادی

بخشی از سالن ورزشی دالخانی براثر سیل آسیب دید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عادل عالیشان صبح یکشنبه در بازدید از اماکن و پروژه‌های ورزشی رامسر گفت: با همکاری و پیگیری نماینده منطقه تنکابن، رامسر و عباس آباد در خانه ملت توانستیم اعتبارات خوبی را در امر بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی و پروژه‌های نیمه کاره جذب کنیم.

عالیشان گفت: با اعتباراتی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات نفت که با پیگیری نماینده توانستیم جذب کنیم و پروژه‌های نیمه کاره سه شهرستان را به سرانجام خواهیم رساند.

وی گفت: بخشی از سالن ورزشی شهر دالخانی رامسر در اثر سیل آسیب دید و فاقد رخت کن و ساختمان رفاهی است، که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان هم ساختمان رفاهی و هم کف پوش این پروژه را انجام خواهیم داد.

وی گفت: زمان انجام این پروژه تا هفته تربیت بدنی خواهد بود و در این هفته آن‌را افتتاح و به بهره برداری خواهیم رساند و کف پوش پارکت سالن شهید صدر ساداتشهر با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد تومان اجرا شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: باشگاه هورسان در این فصل قصد تیمداری ندارد. گرچه تیم داری هزینه دارد ولی باشگاه شهیر صدر را برای تمرینات و مسابقات هورسان آماده کردیم‌تا دغدغه نداشته باشند.

وی گفت: باشگاه هورسان تا این لحظه در خصوص عدم حضور در لیگ فصل بعد چیزی به من نگفتند و فقط زمزمه‌هایی شنیدیم. ما هر کمکی بتوانیم به این باشگاه خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا