اقتصادی

ترامپ در پرونده تجاوز به یک روزنامه نگار زن مجرم شناخته شد

۹ عضو هیئت منصفه یک دادگاه فدرال در نیویورک اعلام کردند رئیس جمهور سابق آمریکا باید حدود سه میلیون دلار خسارت به ایی جین کارول پرداخت کند.

ترامپ در پرونده تجاوز به یک روزنامه نگار زن مجرم شناخته شدبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز از نیویورک، یک هیئت منصفه در دادگاهی مدنی در نیویورک روز سه شنبه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را در پرونده تجاوز جنسی به ایی جین کارول E. Jean Carroll روزنامه نگار و نویسنده در سال‌های ۱۹۹۰ و تهمت زدن به او با دروغگو توصیف کردنش، مجرم شناخت.

این ناکامی دیگری برای رئیس جمهور سابق آمریکاست که کارزار انتخاباتی را برای انتخاب دوباره در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آغاز کرده است. ۹ عضو هیئت منصفه یک دادگاه فدرال در منهتن نیویورک در پایان شوری که نزدیک به سه ساعت طول کشید، تصمیم گرفتند حدود سه میلیون دلار خسارت به ایی جین کارول پرداخت شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به مجرم شناخته شدنش در پرونده تجاوز به یک روزنامه نگار سابق در دادگاهی مدنی در نیویورک، گفت: «این حکم شرم آور است.» ترامپ بار دیگر گفت زنی را که به او اتهام زده است ( ایی جین کارول روزنامه نگار سابق) نمی شناسد. وی در شبکه اجتماعی خود تروث سوشال نوشت: «من اصلا نمی دانم این زن کیست.»

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا