مجله ورزشی

جدال سخت پرشورها در انزلی / ویسی به دنبال عبور از بحران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه ۴ دی با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که تیم ملوان میزبان تراکتور خواهد بود و صنعت نفت آبادان از ذوب آهن پذیرایی می‌کند.

ملوان – تراکتور

تیم فوتبال ملوان با هدایت مهدی تارتار میزبان تراکتور خواهد بود. ملوانی‌ها با ۲۲ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر قرار دارند و شاگردان «پاکو خمز» هم با ۲۴ امتیاز چهارم هستند.

ملوان در حالی پای به این میدان خواهد گذاشت که هفته گذشته موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر یک مس رفسنجان را شکست دهد و در پنج دیدار اخیر خود ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کرده است. تراکتوری‌ها هم در آخرین دیدار خود موفق شدند ۲ بر صفر پیکان را از پیش رو بردارند و در ۵ دیدار اخیر خود ۴ برد و یک شکست به دست آورده اند.

اختلاف ۲ امتیازی این دو تیم باعث شده است جدال امروز آنها حساسیت خاصی داشته باشد و هر دو تیم تلاش کنند برای اینکه خود را بین تیم‌های بالانشین جدول نگه دارند برای ۳ امتیاز این مسابقه تلاش کنند. در ۵ دیدار اخیر این دو تیم ۳ برد برای تراکتور و ۲ تساوی به دست آمده است.

این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سیروس قایقران با قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

صنعت نفت – ذوب آهن

تیم صنعت نفت با هدایت عبدالله ویسی با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و در صورتی که بتوانند در این دیدار خانگی برابر ذوب آهن به برتری برسند می‌توانند تا رده دهم جدول صعود کنند. در سوی دیگر هم تیم ذوب آهن با هدایت محمد ربیعی با ۲۱ امتیاز ششم است و ۳ امتیاز این مسابقه می‌تواند آنها را به تیم‌های بالای جدول نزدیک تر کند.

صنعت نفت در آخرین دیدار خود برابر شمس آذر در هفته سیزدهم برابر شمس آذر یک امتیاز کسب کردند و در پنج دیدار اخیر خود سه شکست، یک برد و یک تساوی به دست آورده اند. ذوب آهنی‌ها هم هفته گذشته در خانه برابر فولاد متوقف شدند. ۴ تساوی و یک پیروزی حاصل کار این تیم در ۵ دیدار اخیر است.

تیم صنعت نفت در این فصل ۱۲ گل زده و ۲۱ گل خورده در کارنامه دارد که از این لحاظ همراه با مس رفسنجان ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

در پنج دیدار اخیر رو در روی این دو تیم ۲ برد برای ذوب آهن، ۲ تساوی و یک برد برای صنعت نفت به دست آمده است.

این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت علی اصغر مؤمنی برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا