مجله حوادث

تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان ۵۰ خانه

آخرین اعلام کرد که رئیس باند پیشگیرانه تهران بزرگ که اعضای آن در تخریب هستند ، 50 غرب تلاش خود را به تهران منتقل می کند.

به گزارش مجله رز ، در حاشیه دستگیری سرهنگ جلیل به خبرنگاران موقفای گفت: “برنامه بهبود امنیت اجتماعی برای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات مردم توسط پلیس و در حال اجرا در شهر است. یک ماشین فولکس واگن با سه مسافر درگیر جنگ است.

تصور کنید که افراد در ماشین باقی مانده اند ، مسئولان بلافاصله از پلاک شماره پلاک خودرو درخواست کردند ، تصمیم گرفته شده است که تاریخچه خودروی سرقت شده را متوقف می کند. با این حال ، افزایش سرعت ماشین به منظور رانندگی مسئولان اتومبیل و تلاش برای فرار. پس از انجام این کار ، من در میان ژنرال ها رتبه بندی کردم و کاپیتان های عملیات اشتیاق شکار خسته شده اند: او خواهد بود.

کار بیان کرده است که تعقیب و گریز بین مقامات و متهم ، تقریبا یک کیلومتر ماشین است و گفت: “سرانجام ، مطابق قانون استفاده از سلاح ، مأموران چندین گلوله شلیک کردند و شاهدان ماشین متهمان را قرار دادند.”

رئیس داستان پیشگیرانه تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم ، “هنگامی که بخشی از ماشین سعی در فرار از گناه حمله به افسران پلیس داشت ، آنها شکست خوردند و مهارت رهبران مخالف را متوقف کردند.” با این حال ، درگیری با افسران پلیس و اینکه او در حال حاضر تحت درمان پزشکی است.

وی با اشاره به تحقیقات به دام افتاده آزادی ، به وی گفته شد: “این افراد که دارای سابقه نیز بودند ، اعتراف کردند باند سرقت تشکیل شده و حداقل 50 خانه مسکونی در غرب تهران مورد سوال است.” در این زمینه پرونده ای برای مردم تشکیل شد و ادامه تحقیقات در اختیار دادستانی است. این تحقیقات سرقت های مداوم و دیگری از جنایات مردان است و او راز خود را فاش می کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا