مجله ورزشی

پناهگر: بعضی‌ها در حق فوتبال خیانت و بعضی‌ها جنایت می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیشتر قانون مربوطه مسدود کردن به استخدام برای مردی که بازیکن و مربی بود بیگانه است اولین برای ورزش توسط وزارت استقلال و پرسپولیس و سازمان قانون برای همه تیم های فوتبال مورد نیاز لیگ به تصویب رسید اجرا این قانون و او نتوانست آن را تکان دهد.

مخرج فرار می کند یک مربی فوتبال و دانشمندان یک کشور باسابقه ، در مصاحبه با این خبرنگار در مورد آماندا ، به نقل از جمله ای از مادرش ژاکه: مربی مشهور تیم ملی فرانسه که هدایت جام جهانی 1998 را بر عهده داشت مادرش ژاکه وی می گوید: “کشوری که می خواهد در فوتبال قهرمانی موفقیت بزرگی کسب کند.” اولین در تمرینات ژیمناستیک ، و به چنین حالتی دانش “این باید امتحان کند.” البته ، دلیل اطلاعات خوب در مورد اینها است فرا گرفتناستاد استاد خوب است و کدام خوب نیست ، دانش آموز موفق نخواهد شد. بنابراین ، بازیکن فوتبال ، و اوقات خوب ، و دانستن آن نیاز به مربیان و فوتبال برای موفقیت دارد.

فرار می کند همانطور که در بالا ذکر شد ، لیگ برتر و لیگ یک در 34 مربی برتر فعال ، و مطمئناً این است ، آخرین کلاس آموزشی خارج از مردم ایران کی و کجا بوده است؟ متأسفانه مربیان کشور بعلاوه مربیان خارجی نمی خواهند “به روز کنند” و بنابراین دکترین یک جفت مربی را می دهند در ابتدا جهان از خودش فاصله می گیرد.

فوتبال ماهر همه چیز خوبی بود که هیچ یک از همکاران ایرانی نداشتند ، اما طبق استانداردهای جهانی بودند. اکنون این مسئله باید فشرده شود ، که گفتن آن بسیار ناراحت کننده است ، زیرا آنها نباید به زمین بروند تا از مربیان خارجی ایران جلوگیری کنند. اکنون ما مربیان آموزش دریانوردی می کنیم ، هیچ حضور خارجی وجود ندارد که آنها مجبور شده اند اکنون زمان آن رسیده است.

فرار می کند وی گفت: “این زمان مردم است ، و در سراسر جهان از قومیت ، تیم های فوتبال فراتر می روند” نژاد آنها دانش ، مربی ، بازیکن ، بدنساز و ارباب تحلیلگر را رد و بدل می کنند. هیچ کس بهترین تیم های جهان نیست که “بومی” را مجاز داند ، و من معتقدم که زمینه آن را دارد رمز و راز این پیشرفت فوتبال است.

وی افزود: “من از این اقدام حمایت می كنم.”مسدود کردن به استخدام “بازیکن و مربی خارجی سیاست قانونی ، مالی در وزارت ورزش و شاید حتی بالاتر بود و راه حل فوتبال را این هزینه ورشکستگی نکنید. شاید دلایل بد انتخاب این تصمیم و کارگران ، بدتر او جای بدتر را انتخاب کرد.

وکلای فوتبال ، و او اضافه کرد: “شما مرد فقیری ، که در این راه انتخاب نیروها هستید”. در زمان های گذشته آنها با نسبت تعداد یا کیفیت پایین تر نوشته می شدند ، مدیران بازیکنان خارجی و مربیان کارگزاران هستند نیازی که او از روی ناآگاهی انجام داد. شان او خسارات مالی زیادی ایجاد کرد و پرونده های مالی را باز کرد شمردن فیفا ، تصمیم گیرندگان نتیجه کاملاً واضحی را نشان می دهند.

یک مربی تاریخ وی گفت که کشورش برای برخی از بازیکنان فوتبال در خارج از پیمانکاران استخدام شده است و مربیان منتقل می شوند با این وجود آنها در فوتبال آسیب دیدند و مدیرانی بودند.

وی گفت: “من نمی فهمم که چرا این بیماری در فوتبال وجود دارد.” ایجاد شده فوتبالیست های عزیز که همه مارک های این فوتبال مربیان بدون هیچ تغییری و تا حدی عبور نکرده اند. ما در یک لیگ بیست روزه هستیم و قطعاً شاهد تأثیرات منفی این نوع در لیگ های تصمیم گیری آینده خواهیم بود.

فرار می کند وی تأکید کرد: ما خالق و صاحب سبک فوتبال در این زمینه نیستیم. بنابراین ، ما باید آن را به عنوان یک جاه طلبی فوتبال قبول کنیم تقلید انجام دادن. اما ما و مصرف کننده مشتاق انجام کارهای خوب هستیم. از این رو ، ما نمی توانیم در مناطق فوتبال از پسر تقلید کنیم آی تی انجام دادن. بازیکن فوتبال ایران در چرخه توسعه نیز دارای نقص است ، زیرا بسیاری از بازیکنان نیازی به تولید ندارند.

این کارشناس فوتبال گفت: متأسفانه بسیاری از مدیران فقط وقتی به زنده ماندن مسئولیت خود فکر می کنند و به همین دلیل تیم بزرگسال بزرگسال هستند. از جانب و بده چرخه توسعه بازیکن در مدارس برای نادیده گرفتن.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا