مجله اجتماعی

وضعیت ناپایدار کرونا در کل کشور / تاثیر جدی سفر بر شعله‌ور شدن دوباره بیماری

یک متخصص اپیدمیولوژی با بیان اینکه کشور در مسیر کنترل بیشتر آفات است و حدود 70٪ از این سفر به پایان رسیده است ، گفت: در کنترل کامل وضعیت ناشی از اپیدمی وضعیت هنوز نامشخص و شکننده است ، بنابراین باید صبور باشیم به چند هفته دیگر فوتبال ، پایبند به پروتکل های دقیق برای تثبیت وضعیت کتاب ها و اسناد برای ادامه منابع دوباره شواهد سازگار با سنگ است.

دکتر. حمید ترش – استاد اپیدمیولوژی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – در مصاحبه با مجله رزوی با یادآوری نکته اصلی بیماری در دو ماه گذشته ، گفت: “در ماه اکتبر و نوامبر ، وخامت شیوع بیماری در کشور به گونه ای بود که بیمارستان ها جایی برای انتقال بیماران جدید ندارند و کشته شدگان این بیماری به بیش از 500 روز رسیده است.” در Fortune دولت مجبور شده است یکی از پرهزینه ترین مداخلات را در کنترل و مدیریت ناشی از اپیدمی ، لاکهید به مدت دو هفته و 150 شهر کشور اجرا کند.

با اشاره به بار اقتصادی ، اجتماعی ، روانی و فرهنگی انجام جدی به ویژه ، بستن شهرها در شانه ها و جوامع ، گفت: در این شرایط رویکرد نظام سلامت از نور و توجه به درمان و پیشگیری از جنگ تغییر کرد و مجموعه برنامه خود برای اجرای طرح. ” و از همه مهمتر ، تاج کالاهای واقع شده در همسایگی آن مکان ، عالی ترین رویارویی ، یعنی گفتن ، در طراحی شهید سلیمانی. خوشبختانه ، در توصیه های سخت کوشی ، تعداد کشته شدگان در این بیماری و برای مدت کوتاهی به کمتر از C کاهش یافت.

ما در راه اعتدال تمرین فوتبال هستیم

وی از سر تا کمیته ملی تاج انسانی اظهار داشت که با تلاش زیاد و کمک به شرکت کنندگان و کمک به افراد برای داوطلب کردن ، نتیجه مثبت است ، وی گفت: اگرچه کنترل بیماری در حدود 50 روز است ، اما نمی توانیم به وضعیت رسیده برسیم اپیدمی، حدود 70٪ از راه سفر ، و نزدیک شدن به انتها ، و دیگری کسی است که 30٪ بیشتر از کنترل آفات خود را ترک کرده است.

وی گفت: “برای رسیدن به مرحله ای که دیگر نگران نباشید که کشور دوباره اپیدمی را شعله ور کند ، باید بتوانیم به طور کامل کنترل شده ناشی از اپیدمی را کنترل کنیم ، به عبارت دیگر ، باید شیوع پایدار وجود داشته باشد و از تغییرات قابل توجه در نتایج جلوگیری کند.” بقیه سفر هنوز دور بود و بسیار دشوارتر است ، اما این میزان 30٪ است ، همیشه ، تا زمانی که بیماری کنترل شود.

به تغییر محدودیت های پرمپتالیا و بازگشایی توجه کنید

و من بر اهمیت هوشیاری حاکمان و تاکید بر ادامه رعایت پروتکل ها و محدودیت ها در زمان کنونی باعث شده ام که اپیدمی قدرت یک پایان باشد و بنابراین وی گفت: “و کسی که بیدار خواهد بود در کار با آنها و سیاست گذاران فقط با انتخاب تغییر می کند ، و او محدودیت ها یا بازگشایی مجدد را برداشته است. برای مقابله با ، زیرا شکننده است و نور و عدم مراقبت برای هدایت خود ، او را ترک کرده بود و شرایط کار و تهدید به بازگشت ، و شروع موارد زیر در طی یک طاعون شدید.

سور گفت: “و دوباره دو ماه گذشته دوباره فعال شدم ، هم از یک چرخه رنج می بردم و هم از نظر اقتصادی هزینه زیادی برای شهر داشت.” تلاش برای از بین بردن آفت به گله پایان یافت.

به جای بازگشایی مشترک ، بیماری های اپیدمی در حال حاضر جامعه باید کنترل شده و پایدار باشند در حالی که بررسی منطقه ای زودگذر و فاسدشدنی و شهرهای آبی و زرد شاخص است. این تغییر سریع سفت شد.

همه چیز زردی زمینی و گذرا

وی با اشاره به وجود ترافیک بین شهری در کشور گفت: در همان ، ترافیک ، وضعیت شهرها ، می تواند به سرعت تغییر کند ، و به شهر آمد ، یعنی زرد زرد به همیشه برای همیشه ، حتی برای یک لحظه باقی نماند ، اما برای سهل انگاری قرمز در کمتر از یک هفته بیش از من نمی توانم. شهرهای اقدام شکننده فوتبال کشور که روش استفاده شده برای حذف تداخل از ابعاد مختلف را با در نظر گرفتن مسائل امنیتی تغییر می دهد.

وی تأكید كرد كه وزارت بهداشت ، نگهبان اصلی ناشی از همه گیری در دولت كشور ، با وزارت پرورش دهنده او مشورت نكرده است ، هیچ مداخله ای توسط ارگان های Sempronius نباید استخدام می شد یا تغییر می كرد ، زیرا این امر به زیرساخت های لازم ، آماده سازی و تهیه كافی نیاز دارد. تیم ها قبل از بازگشایی سریع و سریع واکنش نشان می دهند.

انتقاد از اپیدمی دولت قبل از تثبیت بازگشایی مدارس

سوری گفت: بازگشایی مدارس را رد کنید و زیرساخت های لازم برای تأمین بیماری را ایجاد کنید ، گفت: “آموزش مجدد زندگی مقدس مقدس از قوانین پیروی می کند ، اما فقط برای وزارت بهداشت امکانات لازم از جمله تیم های واکنش سریع را فراهم نمی کند”. اکنون می توانید فوتبال سریع را در آن شهر یا منطقه تبدیل کنید.

در همین حال ، متخصص اپیدمیولوژی گفت که بازگشایی مدارس از خانه انجام می شود تا به نیازهای اجتماعی و رفتاری تعطیلی مدارس توجه کند. در این موقعیت به عنوان مأمور مانیلیوس ، توجه خود را به مکتب خود در بازگشایی یک شیر از دور نشان می دهد که آنها در را می بندند.

سوری با بیان اینکه تمام تلاش های فعلی در جهت بازگشت شرکت برای بازگشت به شرایط عادی است ، افزود: اکنون 70 درصد از مسیر کنترل بیماری در کشور است ، اما باید با صبر و حوصله پروتکل ها و محدودیت ها را در چند هفته مشاهده کنید ، شرایط بیماری پایدارتر است و سپس تغییر نمی کند بدون تعصب به فرم ها و اسناد مجموعه مناسب با تأیید تخمگذار مجدد تخت کافی است.

علت بیماری در مازندران

تاج رئیس اپیدمیولوژی ملی و توضیح در مورد وضعیت فوتبال مازندران ، استان مازندران ، همه گیری در کنار شیوع یافته است.

این از یک حرکت عمیق تأثیر پیشرفته در سفر زیارتی او به عنوان مأمور مانیل بود

سوری با تأکید بر تأثیر سفر بیماری شدید ، اظهار داشت: “سفر ، به ویژه سفرهای ضروری برای خود افراد جوامع را مختل می کند و ناشی از مدل اپیدمی در شیفتهای جمعیتی باعث ایجاد مسافرت می شود. متأسفانه این اتفاق در مازندران نیست. ” بسیار نگران کننده است. به این ترتیب ، تاجی که یک پنجم از مجموع مرگ های ناشی از گذشته را تشکیل می دهد ، تا حدی که او مازندران نبوده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه پرهیز از سفرهای ضروری ، رعایت پروتکل ها و محدودیت های ایمنی ، انتقال نیرو و جلوگیری از اجرا و بازگشت دستگاه های عجول به شرایط عادی در مازندران را م beثر دانست و گفت: این فرآیند یک اپیدمی مهم کنترل آفات است ، این بیماری به طور ناگهانی افزایش می یابد ، بار اصلی در جریان اصلی خیلی سخت به منطقه جغرافیایی مربوط نمی شود و ، به عنوان مثال ، تیم های واکنش سریع هستند و مواردی که به سرعت به پادشاه تبدیل می شوند ، مازندران است. متأسفانه ، بسیاری از شهرهای استان به حدی افزایش یافته اند که قرمز رنگ بوده است ، اگر فردی تبلیغ کند ، قدرت انجام کاری است که از ابتدا مشترک است.

در پایان این اپیدمی به دلیل تغییر مازندران ، سوری نادرست است و گفت اگرچه توجه به تغییر موضوع مهمی است ، اما اکنون بحث در مورد تغییرات شاخص مهمی برای وضعیت بیماری در کشور و منطقه مازندران نیست.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا