مجله علمی و پزشکی

۳۶۳ آزمایشگاه تشخیص کرونا در کشور/ عدم دسترسی به تکنولوژی، تحت تاثیر تحریم‌ها

معاون وزیر بهداشت با اشاره به تحریم های بیماری عروق بیماری کرونا قلب مشکلات را ایجاد کرد: “هم اکنون نیز در کشور ما به فناوری تولید واکسن از دولت تحریم ها دسترسی نداریم.”

به گزارش مجله رز ، دکتر. احزاب علیرضا در 18 نظرسنجی بهداشتی در این مراسم ، مراسم افتتاحیه پروژه ICERP بانک جهانی تجهیزات خریداری شده از این مرکز ، وی گفت: هیئت امنای ارز و غیره اعلام شد. وقتی گلوریا در این کشور معرفی شد و برای تهیه کیت برای مشکلات تحریم های اقتصادی و ظرفیت 10 آزمایش در روز با 10 آزمایش در روز داشت که PanCorona برای اندازه گیری موسسه پاستور استفاده می کرد ، ما با تجربه SARS شروع به کار کردیم. سپس ، با انجام کارهای یک چیز ظریف تر که او به موسسه پاستور که دوستان ما هستند اجازه می دهد. فرصت کمی برای آزمایش به 50 رسیده و دو کارخانه در انستیتو پاستور کار می کنند و هیچ تصوری سلامتی را به دنبال ندارد. سپس ، سازمان بهداشت جهانی كمك كمی كرد و در 19 فوریه ، این تعداد به 200 آزمایش رسید و به تدریج در اختیار كیت قرار گرفت و در 15 مه 2000 ، به 20000 آزمایش این فرصت را داشتیم.

وی می افزاید: “این آزمایشگاه در انستیتوی پاستور راه اندازی شده است و ما به 363 آزمایشگاه در سراسر کشور رسیده ایم که 221 آزمایشگاه خصوصی ، 109 آزمایشگاه بخش دولتی و 33 آزمایشگاه در کنار ما قرار دارند.” دارای آزمایشگاه در سراسر کشور و ظرفیت می تواند به 100000 آزمایش در روز و 200000 آزمایش در روز برسد. ما قبلاً خودکفا هستیم تأیید می کنیم.

Reisi continued: “Et est sciendum, quod sola non sufficit centers officinarum progressio, et omnes laboratorios demonstra opus est sub ducibus alter et idem opus ad structuram et qualis una et qualis in terms of notitia commutationem”. در همان زمان، به عنوان او ثابت می کند، علاوه بر این، اهمیت تاکید کرده اند که با کیفیت از. از آنجا که ما پیدا شده است یک نمونه از هنرهای نمایشی آزمون را می توان توسط یکی از نقاط قوت و ضعف این آزمون انجام شود. از این، آنها از کسانی که نگه گذاشته بودند، و نمونه برداری از علوم، درست است. همچنین در کیفیت منابع انسانی ما، دولتی و خصوصی، و سنگ معدن بکشید. در اوایل روز، هنگامی که آن همه ترسیده بود، آزمایشگاه نیروی انسانی نیاز به در معرض خطر ویروس باشد. از پروتکل های از این نیاز به حفاظت از امنیت بود.

وی گفت: “كار دیگری كه ما به موازات R & 500 آزمایشگاه های دپارتمان انجام دادیم و این یكی از اهداف استراتژیك ما بود.” در همین راستا ، ما این شركت را می شناسیم و به سراغ یك كیت آنتی ژن فرضی ، Mus musculus رفتیم.

وی تأکید کرد: یکی از اهداف ما هوشمند بودن و هدف آزمون است و این شعار ما فقط یک آزمون نیست ، بلکه باید به اهداف استراتژیک برسیم که نتایج آزمون را نمی پذیریم.

ریس همچنین با اشاره به چالش های موجود گفت: ما تحت تأثیر افزایش تحریم ها و گسترش آزمایشگاه ها نیستیم و این یکی از مشکلات ما است. ما برای دسترسی به این فناوری هنوز تحت تحریم هستیم. مکان های کمی روی زمین برای ساخت واکسن وجود دارد. در حال توسعه کشورشان ، چون این واکسن نیست ، فناوری از تحریم ها به آنها دسترسی دارد. با این حال ، با توجه به تغییراتی که ممکن است ویروس داشته باشد ، قادر به یادگیری سریع و درک نحوه ژنتیک ویروس ، تغییر رفتار آنها است. با این حال ، واکسنی که تولید می کند تحت تحریم ها به فناوری دسترسی ندارند.

وی گفت: “بحث بانک اطلاعات و اتصال به یکی از چالش های حل شده در تحویل ، که اکنون یک تاج مرکزی خواهد داشت.” مسئله مسائل مالی بسیاری از تدارکات و چه کسی ما را به چالش می کشد. کره جنوبی این کیت را از ایران به ترکیه برای ما خریداری کرده است که در آخرین لحظه قرار می گیرد.

وی گفت: “و یكی از معدود پروژه هایی كه ICERP برنامه ریزی كرده و روند آن را شروع كرده است ، كمتر از یك سال است.” طبق این برنامه ، 43 آزمایشگاه ، نشان می دهد که این نیز ثابت می کند که تعداد متوسط ​​به بالایی که وی در 31 استان دیده است ، 45 مورد از طریق زبانهایی که ما داشته ایم ، او استخراج 90 ، 5 هزار و 300 میلیون را ثابت می کند و میلیون ها کیت استخراج و غیره.

به گزارش مجله رز ، 18 نظرسنجی بهداشتی برای مراسم و مراسم تحلیف پروژه تجهیزات و ملزومات ICERP خریداری شده از تسهیلات بانک جهانی با حضور دکتر سعید نمک ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، احمد المنزاری ، رئیس مدیترانه شرقی ، دکتر محمد باقت نوبخت امپراطور محمد ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ملی ، دکتر حسینعلی شهریاری ، رئیس کمیته بهداشت مجلس شورای اسلامی ، جان هملمن ، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران ، و ایمنی و روسای معاون پزشکی دانشگاه در برگزاری کنفرانس ویدیویی.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا