مجله اجتماعی

اقدام غیراصولی باغ وحش ارم، علت اصلی مرگ ماده ببر سفید

پس از اعلام ببر سفید و ماده به نام “ملکه” اکسو نامیده می شود و ظهور فرضیه های مختلف در مورد این حادثه باعث می شود رئیس اداره نظارت بر حیات وحش استان تهران گفت ببر ماده نر در مورد ترتیب دادن ببر بقیه سفید بیشتر اختلاف بین ببرهای مرگ شاهزاده خانم .

به گزارش مجله رز ، جمعه (5 مارس) از بین بردن ماده سفید ببر Ex در ساعات اولیه روز گزارش شد و به دلیل نبرد با ببر نر در رسانه ها گزارش شد. براساس این گزارش ، ببر نر Ex حیوان روز یکشنبه (26 ژوئن) با شکستگی در نزدیکی حصار وارد منطقه نگهداری شد و آنها در اصل ببر ماده با او مبارزه می کنند. در همین حال ، تلاش برای همزمانی زن و مرد ، باغ وحش ، ببر ، سفید من ، بی سر و صدا ، و بارو ، و درب بین مکان های خطا ، تا آنجا که ممکن است در مکان ها رخ داده است ، او یک حرفه بود. شد.

محمد کرمی 9 روز بعد از آن اتفاق افتاد مجله رز در گفتگو ؛

و دوباره ، اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران تحقیقات مقدماتی را برای شناسایی علت حادثه منجر به مرگ و ببر سفید ماده انجام داده است که بسیار پوچ بود اگر بگوییم اشتباه سهوی یا عمدی در این زمینه است.

خطای کرمی که منجر به مرگ ماده ماده نر ببر سفید شد محل استراحت ببر در نزدیکی محفظه ببر بود که در ابتدای انتظار منتظر بود.

وی گفت: “مرد به ماده ، او باید روی ببر بماند ، به هیچ وجه ، یا باید در هنگام رابطه جنسی یا در زمان های دیگر ذکر شده باشد ، برای حمله به شر ، خطا ، من ببر بودم باغ وحش ببر دلیل اصلی این حادثه بیماران را به خود جلب کرد.” و همه سفید شدند ، اما دلیل این عمل هنوز مشخص نشده است.

کرمی پس از گفت: در چند سال گذشته ، اداره حفاظت محیط زیست استان تهران هشدار داد که نصب دوربین در EX دشوار است: در سال های اخیر ، به دلایل مختلف ، از جمله کمبود منابع مالی ، دوربین نصب شده است. اما بیایید اکنون به هشدار دیگری بپردازیم ، این همان اخباری است که ما در یک مجموعه گفته ایم تا دوربین را در اسرع وقت نصب کنیم.

استان حیات وحش در پایتخت مرکز نظارت تهران در پاسخ به س questionالی در مورد چگونگی اداره مجله رز در استان تهران حفاظت از محیط زیست این همه اگر اشتباه او بود و تکرار دوباره تاکید کرد اگر زمان Zool اگر بد و غیرحرفه ای است ، یا کار شروری که ما باید بخاطر مقامات انتصاب با شما داشته باشیم: مطمئناً قرار است ارائه شود به آنچه که هست اشاره دارد ، این مجموعه ای از بی لیاقتی خود او در حفظ و مدیریت آنها است.

وی همچنین در این وظایف به اداره حفاظت از محیط زیست قدرت جوشکاری یا عدم کنترل سایش درهای جایگاه معبد ، درب هنوز میله ای و غیره را نشان می دهد و گفت: “این همه” HSE “است به وحدت (سلامت ، ایمنی و محیط زیست) ، فقط یک سوال این است که مورد را بررسی کنید ، یا در دانشکده های مراقبت از بازوهای حیوان جایگزین کنید ، تعمیر ، سایش کنید.

کرمی هنوز مطمئن است که وظیفه متخصصان در اداره حفاظت محیط زیست در بررسی شرایط نگهداری حیوانات باعث افزایش یا کاهش تعداد آنها و بررسی وضعیت تغذیه ای گونه ها شده است ، اما کار این است که سایش و قدرت حیوانات را به عنوان قفل درب و درب کشویی بررسی کنید میله ها باغ وحش.

به گفته مجله رز ، این اولین بار است که تایگر درست از دست می رود. در سال 1989 ، پروژه احیای ببر مازندران است که با واردات سگ از ببرهای روسیه آغاز شد و برخی از آنها ببر نر هستند که به عنوان بیماری شته Ex مفقود شده است. در سال 1992 ، ببر بنگال در اثر خفگی در استخر به دلیل درست بودن جان خود را از دست داد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا