مجله علمی و پزشکی

آخرین اخبار از وضعیت زرد و سفید کرونایی در استان مرکزی

مجله رز / مرکزی اما استاندار گفت: در سینماها وسط ظرفیت 50 درصدی از 15 ژوئن به بهره برداری می رسد.

سید علی آقازاده در حاشیه جلسه در ستاد ملی بهبود هفته کرونا به خبرنگاران گفت ، 8 ژوئن افزایش یافته است.

وی با اشاره به نتایج جلسات کمیته امنیت و اجتماعی ستاد ملی ، افزود: در همین راستا موضوعات خاصی از جمله فیلم ، کنسرت و اماکن گردشگری بازگشایی می شود و مقرر شد گردشگری داخلی از 15 خردادماه فعال شود. به ویژه ، فعالیت های گردشگری خارجی تصمیم گرفتند که جلسه بعدی ستاد برگزار شود.

رهبر مرکزی افزود: با توجه به بازگشایی تئاترها و مهدکودک ها ، این مراکز تا 15 ژوئن با ظرفیت 50 درصد فعال می شوند و نماز جمعه در اول ژوئیه در شهرها و به رنگ زرد با شهرهای سفید برگزار می شود اما ساختمانهای پذیرایی عروسی اطلاع رسانی نشده است. “با توجه به هنوز هم نمی تواند بسته شود.

و آنها گفتند كه ، از گزارش ها ، كه بسيار ناراحت كننده است ، گفت: وضعيت كل بهشت ​​مناسب نيست. وی ادامه داد: متأسفانه طبق آمار روزهای اخیر ، این بیماری در برخی استانها رو به رشد بوده است ، هرچند که آمارها هر کدام دارای اعتماد به نفس در استان مرکزی هستند اما وضعیت آسپادانا ، لرستان ، قم مارکازی و استانهای همجوار را تا پیش بینی انبوه از شرایط خطرناک یک استان قابل درک استان مرکزی پیش بینی می کند.

آقازاده با تأکید بر اینکه مسائل بهداشتی و مشاهده اکنون برداشته شده است ، استان مرکزی اجتماعی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری مجدداً از این بیماری جلوگیری کرد ، گفت: “مردم هنوز در حال کار هستند و تعداد ، مکان و حتی رعایت بهداشت شخصی است.” ثروت کشور ما را حفظ کنید.

6 6 و آنها به شهرهای زرد ، یک استان و شهرهای خارج از سفید گفتند: او گفت: کومجان ، دلیجان ، آشتیانی ، خنداب به رنگ زرد و وضعیت زرندیه و شازند سفید و سایر شهرها ، و با موفقیت ، اما این قرمز بود: شهر ، آنها نباید قضاوت عموم و استانها را ترک کردند. 6 ، در شرایط شهرها شکل گرفته است.

80 درصد از استانداران بیماران گفتند که استان در وسط املاک شما قرار دارد ، اما حتی معادل 2 هزار و 284 نفر است و گفت: “امروز تعداد کل بیماران بستری در استان 12.” استاد بیمارستان بیمارستان آیت الله خوانساری پذیرایی و کاملاً پاکسازی بیماران سرطانی از دیروز در بیمارستان آغاز شده است و فقط بیمارستان امیرالمومنین ، بیماران بستری در تاج عبارتند از: تاج مرگ و میر در هفته های اخیر.

این آموزش در استانها درباره احساس جایگاه شکوه به خدا از نظر بیماران در استان مرکزی ، در 21 کشور وجود دارد ، وی افزود: “به دلیل وضعیت استان های همجوار و غفلت از مسائل بهداشتی ، نمی توان یکی از استانهای استان مرکزی باشد ، مرحله دوم ، بیماری است.” بیشتر

آقازاده افزود: “در تمرین همدلی استان مرکزی در توزیع بسته های معیشتی که 100 هزار هدفمند را هدف قرار داده اند ، تاکنون 90 هزار بسته تحویل داده شده است و نزدیک به 30 هزار بسته ارائه شده است که قابل توزیع است و احتمالاً 120 هزار بسته نیز وجود دارد.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا