مجله علمی و پزشکی

نحوه مدیریت پسماندهای پزشکی از معضلات برخی بیمارستان های تهران

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست تهران با اشاره به هشدار صادر شده در بخش های بیمارستان تهران ، اظهار داشت: بیشتر این موارد برای تصفیه آلودگی فاضلاب فاضلاب آنها ضروری است ، دلیل این امر برای مدیریت سیستم های پزشکی و زباله است.

در مصاحبه ای با بورنا فاطمه مجله رزوی ضمن بیان اینکه تصمیم گیری در جهت حفظ سلامت بیماران یکی از موارد برنامه در بیمارستان ها است ، تاکید کرد: علاوه بر سلامتی بیمار ، که از بیمارستان به بیمارستان منتهی می شود و فعالیت های زیست محیطی را در دستور کار قرار می دهد ، و بر فساد سلامت عمومی نیز تأثیر می گذارد.

در راس اداره کل حفاظت از محیط زیست تهران با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان های تهران مورد توجه قرار می گیرند و از امور مربوط به رفع آلودگی محیط زیست مراقبت می کنند ، اظهار داشت: به دلیل احساس اضطراب مرد افتخارآوری ، پسماندهای بیمارستانی به این صورت نیست که از لحاظ قانونی دیگر نیستند. مدیریت پسماند. بنابراین ضروری است که هر چه بیشتر مراقبان و مدیریت بیمارستان ها در این زمینه فعالیت کنند.

وی می افزاید: بسیاری از بیمارستان های تهران زباله ها و سایر عواملی را کنترل می کنند که منجر به موفقیت آمیز آلودگی محیط زیست می شود و در عین حال در این موارد نیز وجود داشته است ، ما بیمارستان ها خارج از ما هستند و چه قواعد قانون تماشاگران مدیریت ارشد ما اکنون در این زمینه هستیم تا به این موارد بپردازیم. موارد و علائم هشدار دهنده و شگفتی های لازم در بیمارستان برای حل مشکل.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست تهران با بیان اینکه روش مناسب برای مدیریت تاج حرکت زباله های بیمارستانی در این باره می گوید: “در کلیه دستگاههای پزشکی ایمن بیمارستان باید مجهز به زباله باشد.” دستگاههای ایمنی مصوب تهران به آژانس حفاظت از محیط زیست شامل دستگاههای “اتوكلاو” و “هیدروكلاو” است. – و چه کسی ، که آنها خارج از چارچوب برنامه هستند – بنا بر گزارش ها ، اگر راه همه سؤال را اضافه یا تغییر دهید با یک مدح از بین رفته اند که آنها عملی برای حل مشکل بوده اند.

وی پاسخ داد: “اگر به سخنان این سوگند توجه نکنید ، و همچنین به اقدامات واحدهای مسکونی توجه نکنید و راه حل مشکل مدیریت پسماند را تغییر دهید: یک پناهگاه امن و افکار افراد ، رئیس خانه ، وحدت ، معیارهای معرفی به داوری کسانی که با مسئولان محیط زیست پیروی نکرده اند تغییر خواهد کرد. “

در راس اداره حفاظت از محیط زیست تهران ، چندین اخطار صادر شده از طرف اداره حفاظت از محیط زیست در بیمارستان یادداشت تهران ارسال شده است: “ما مواردی داشته ایم که یک واحد بیمارستانی دو یا سه هشدار دریافت کرده است که در نهایت رفع شده است.” او مشکلی داشته است. اما اگر در مورد مواردی که برای اقامتگاههایشان وجود دارد ، علاوه بر موارد خود به علائم نیز گفته شود ، این آنها را برای شما قرار می دهد: زیرا مطمئناً آنها به شما دلگرمی مربوط می شوند ، من با این حال متفاوت هستم و مشکلات در آینده اگر خود گزارش نباشد ، نمونه گیری و مربیگری در بیمارستان و آینده است اما دوباره و دوباره به او هشدار می دهم. سرانجام ، بیمارستان واحدی از این کنوانسیون است که به مقامات مصوب اعزام می شود.

در پایان ، مجله رز خاطرنشان کرد: معرفی در واحد بیمارستان در همایش که در رده بندی وزارت بهداشت به مسئولان ارائه شده است منفی و مزیت آن است که بیمارستان مطمئن بود ، “خروج از بیمارستان ها ، هشدارهای زیست محیطی به تهدیدهای بهداشت عمومی و رئیس واحد نیز باید حساب.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا