مجله علمی و پزشکی

جهش کرونا در اردبیل همزمان با پیک سوم

آفتابنیوز؛

تاج مدیریت سالن مشترک ، با دومی ، یک شورای استانی در روزهای اردبیل اکبر بهنامجو شهرهای شنبه ، تقریباً تمام ایالت ها ، و دولت تاج ، و ثبات دوباره مشگین شهر خلخال دوباره.

و استان های همسایه در کشور سرخ ، با اضافه کردن سفر ما باید بسیار مراقب این عشق در استان برای درمان این کنترل بیماری هستیم.

فرماندار اردبیل ، که طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی ، 221 بیمار در حال حاضر در بیمارستان استان بستری هستند ، گفت: “از این تعداد ، 52 نفر تحت مراقبت ویژه در ICU قرار گرفته اند که سه نفر در 24 ساعت گذشته فوت کرده اند.”

بهنامجو گفت: “در ماه گذشته ، با سطح عملکردی از مسائل بهداشتی مردم ، کنترل ، و احساس مشارکت عالی و حضور در کشورهای مختلف در این زمینه کاهش یافته است.”

تاج رئیس ستاد اداری استان به بیماران با بیشترین فراوانی خدمات و سن ارسال شده است ، وی افزود:

وی خاطرنشان كرد كه پس از در نظر گرفتن بهداشت پروتكل ، بیماران در این مدرسه پذیرفته شده اند ، یكی از بهترین ها كه از 220 هزار كارمند استان كمتر از 9 نفر در استان قرار دارد ، باید نگرانی در مورد ایمنی پروتكل داشته باشد ، اما لازم است كه به داخل و خارج منتقل شود. مدارس داشته باش

یک مقام رسمی پروتکل برای نجات از این واقعیت که اکثر آنها اضافه کرده اند ، “یا اگر دانش آموزان نسبت به والدین 100٪ پروتکل اجتماعی اصول کل خانواده بی خطر باشند نسبت به خطر ابتلا به شرایط سلامتی فاصله دارند”.

وی استاندار استان اردبیل بود ، با بیان اینکه مردان فقط یک گزارش کلی در مورد کندی وضعیت آموزش مدارس جمع نمی کنند ، وی گفت ، افتخار برای شرکت در آموزش و پرورش حاکمان آسیا است ، که با توجه به وضعیت مدارس طبق آخرین روال خلاصه شده در ستاد شروع به سخنرانی ستایش ملی برای ستاد قیصر کرد. گزارش.

وی افزود: بر اساس گزارش ها ، بیشتر اصناف ناوگان شهری و نانوایان نیز در رعایت پروتکل های ایمنی کوتاهی می کنند ، اگر در واقع با گروه های شناسایی شده افزایش یابد ، بر عهده وی خواهد بود.

بهنامجو ادامه داد: این مسئله کمیت و استان افراد درگیر در تولید ، از گونه ها و از مرز نیست ، اما آشکارا ، او را تحویل داد ، به عبارت دیگر درآمد به طور دقیق و حاصل از مواد مصرفی گونه ها و تولید کنندگان باید باشد.

در مورد تهیه واکسن آنفلوانزا ، پیشگوئی که استان اردبیل به وی گفت: “این واکسن به مراکز درمانی هر ساله داده نمی شود و امسال به دلیل وجود عروق کرونا ، شرایط و تحریم ها ، می توان آن را به آن تزریق کرد ، بنابراین افرادی که قبلاً در این مناطق شناسایی شده اند ممکن است از مراکز بهداشتی در امان بمانند.” “

وی گفت: “واکسن آنفلوانزا به افراد بالای 60 سال مبتلا به بیماری زمینه ای داده می شود و همه افراد برای تهیه و تزریق آن باید در مقابل نسخه بپیچند. به محض ورود به محیط ، به آنها اطلاع داده می شود کسانی که به واکسن نیاز دارند. “

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا