مجله عمومی

نمایشگاه حجاب و عفاف «آنلاین و ماه» در اردبیل گشایش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در این نمایشگاه که عصر سه‌شنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار شد، در قالب ۱۰۰ غرفه و در بخش‌های دیداری و نوشتاری محصولات متنوع عرضه شده و در اختیار علاقه‌مندان و مراجعین قرار گرفته است.

این نمایشگاه که از چهارم تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا شده، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۲ شب دایر شده تا علاقه‌مندان از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: اهمیت نمایشگاه در عرضه محصولات متنوع با محوریت حجاب و عفاف است که سعی شده در قالب فروشگاه‌های تولید محصولات داخلی، البسه و مایحتاج بانوان در حوزه عفاف و حجاب با کیفی‌ترین شکل ارائه شود.

افسانه جهانی تصریح کرد: در این نمایشگاه تلاش بر این است تا موضوع حجاب و عفاف و برجستگی آن در بین بانوان و آقایان مورد توجه قرار گرفته و اهمیت آن تبیین شود تا ما بتوانیم در این حوزه به مسئولیت خطیر خود عمل کنیم.

وی گفت: ما در این عرصه به کار فرهنگی و تبلیغی به صورت جهادی نیاز داریم تا بتوانیم اهمیت امر حجاب و عفاف و ثمرات و نتایج آن را در سطوح مختلف بیان کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا با ترویج فرهنگ برهنگی و بی‌ارزش کردن مبانی اعتقادی زمینه بی‌اعتمادی و بی‌توجهی را به این مسائل فراهم کنند که قطعاً مردم ارزشی و معنوی کشورمان اجازه نخواهند داد تا سرمایه‌های معنوی آنها به یغما رفته و به تاراج برود.

جهانی تصریح کرد: بزرگترین آراستگی برای بانوان ما حفظ حجاب و عفاف است که قطعاً الگوهای شایسته‌ای در این زمینه ارائه شده و این فرآیند با نگاهی نو ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا