مجله عمومی

افزایش ۴۲ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهزاد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بر اساس نیازهای واقعی مناطق با نگاه به توسعه و رشد اردبیل گام به گام مورد ارزیابی بررسی شد، اظهار کرد: سهم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل ۴۲ درصد افزایش یافته و همچنین بودجه عمرانی ۶۳ درصد و بودجه جاری ۳۷ درصد است.

وی افزود: خوشبختانه بعد از چندین جلسه متوالی، بودجه شهرداری اردبیل با تمام جزئیات ردیف به ردیف و لایه به لایه با حضور تمامی اعضای شورای شهر و مدیران مناطق و سازمان‌ها بررسی و در نهایت بودجه دو هزار میلیارد تومانی شهرداری اردبیل مصوب شد.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گزاری شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود و شورای شهر نیز با ۵ درصد افزایش که این ۵ درصد صرفاً برای حوزه عمرانی است، سقف بودجه را به ۲ هزار میلیارد تومان مصوب کرد، افزود: در بودجه سال آتی رویکرد عدالت محوری و توانمندسازی محلات کم برخوردار مورد توجه قرار گرفت.

عباس زاده با تاکید بر توسعه شهر به صورت منطقه محوری، تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ بر اساس نیازهای محلات مصوب شده تا تمام اقشار و مناطق از خدمات شهری بهره مند شود.

وی ادامه داد: در سال جاری در حوزه سرمایه گذاری شاهد اتفاقات ارزشمند و بزرگی بودیم که در سال ۱۴۰۲ نیز با نگاه ویژه به این موضوع به دنبال افزایش درآمد پایدار برای شهر خواهیم بود و امیدواریم با تصویب بودجه بتوانیم خدماتی شایسته و در شأن شهروندان ارائه کنیم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا