مجله حوادث

جلوگیری از تردد موتورسیکلت های غیرمجاز

آفتابنیوز؛

سردار حسین حمیدی ، امپراتور مهومت متولد شد ، به اندازه عادت ها ، و بر روی موتورسیکلت نشسته بود ، از تخلفات سنگین جاده تهران بزرگ ، علیکام ، یک شوالیه رومی ، و نه به استفاده غیرمجاز از ترافیک در تهران ، موتور سیکلت و سنگین گفته شده در بالا مشخص است که آنها مسافرت نیستند بلکه آنها را نگه داشته و بعد برای او ارسال می کنند.

آخرین رهبر دختر بزرگ تهران افزود: در صورتی که موتورسیکلت های سنگین با مقررات قانونی وارد کشور نشده اند و روشی که قانون برای محرومیت از پرونده قضایی در نظر گرفته شده است و پرونده برای تشکیل پرونده درنظر گرفته شده است ، مراحل قضایی را طی می کند. “” برای بند ناف

وی خاطرنشان کرد: برخی از آنها از سواران موتورسیکلت های سنگین امتیاز دارند و آنها را دراز می کشند اما اجازه سفر ندارند ، زیرا این شرایط اصل و قاچاق ادویه و ماده کمی برای آنها است و برای این نوع موتورسیکلت های سنگین در تهران است.

به گفته پلیس پیام وب سایت ، TESSLER: “در استرس زدن به موتورسیکلت های جدی و مجاز مجاز است ، و در حالت دوم پلیس این موارد ، اگر اینگونه نباشد ، توسط پلیس دیده می شود ، اما آنها این کار را انجام داده اند که او کار است ، و تا حدی که این باعث جذابیت خدایان نمی شود.”

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا