مجله حوادث

انهدام باند جعل کارت بلیت‌های نامحدود مترو و اتوبوس در تهران

سرنوشت رهبر یک تهران بزرگ اعلام کرد که اعضای باند سالها جعل کردند ، یکی از اتوبوس ها و مترو زشت است.

به گزارش مجله رز ، سرهنگ داوودی معظمی گودرز در این رابطه گفت ، هنگامی كه ارجاع به شهرداری تهران ، نماینده پلیس فتا و شكایت كپی نیز به مدت یك سال ساخته شد و بلیط های نامحدود مترو و اتوبوس ، این موضوع در دستور كار مأموران پلیس فتا قرار گرفت. .

با این حال ، کارشناسان دریافتند ، با توجه به اقدامات Destinies ، پلیس در میان چهار عضو باند گفت: “اعضای این باند برای فروش بلیط یک مترو و اتوبوس در تهران مراجعه کردند. شناسایی شده است.

در مورد اخذ مجوز رسمی از قضاوت یک دادگاه گودرز ، وی می گوید ، “پس از گرفتن مجوز ، به چهار عملیات جداگانه متهم شدند و هویت کار مخفیانه به شهر را ترجمه کردند و توسط وی ترجمه شد و توسط این چهار چیز اسیر گروه موسیقی شد و همه جا اسیر گروه خواهد شد.” به همین ترتیب ، با بازرسی از آنها ، بیش از 200 کارت کارت مترو جعلی در جای دیگر برای جعل ، و اسکیمر بود.

حق با رئیس تهران بزرگ است ، تأیید کرد که مردم ، برخی از مگس ها که با استفاده از سو abuse استفاده از تخصص خود در این زمینه ، در نرم افزار اقدام دیگری را در این نرم افزار انجام دادند ، و او گفت: به یکدیگر ، گرفتن مقادیر قابل توجهی ، و آن را در مترو نبرد.

از این رو است ، آنها در پرونده و دادستان پرونده هستند ، وظیفه تحقیق از مرد دستگیر شده بود تا مقاومت کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا