اقتصادی

آغاز طرح ترافیکی اربعین از ۲۶ مرداد/حضور شب گشت های پلیس کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: طرح ترافیکی اربعین از ۲۶ مرداد ماه به منظور مدیریت ترافیک سفرهای زائران، ارتقا ایمنی تردد، پیشگیری از وقوع سوانح، مدیریت هوشمندانه سفرها، تسهیل در عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب اجرا خواهد شد.

وی افزود: حضور تمام کارکنان و ناوگان خودرویی برای پوشش محورها، استفاده از تجهیزات ترافیکی به ویژه دوربین‌های ثابت و سیار در استان، رسیدگی سریع به تصادفات، شرکت فعال در جلسات مختلف ستاد اربعین، اطلاع رسانی گسترده وضعیت راه‌ها و محدودیت‌های احتمالی تردد از مهم‌ترین تمهیدات پلیس راه استان در این طرح است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح تیم‌های گشتی پلیس راه با حضور شبانه روزی مبادرت به مدیریت سرعت، کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل مسافر، روان سازی ترافیک، جلوگیری از انجام عملیات عمرانی در مسیر تردد زائران و برخورد با تخلفات حادثه ساز خواهند کرد.

دستغیب بیان کرد: با توجه به اینکه زائران برای رسیدن به مرزهای خسروی و مهران در استان کرمانشاه تردد می‌کنند این عامل موجب پر حجم شدن راه‌های استان خواهد شد و به همین دلیل در ماه‌های اخیر تلاش شده ایمنی این محورها و سطح خدمات پلیسی، راهداری و امدادی ارتقا یابد.

وی در پایان یادآوری کرد: زائران می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۱۰ و ۱۲۰ و همچنین ۰۸۳۳۷۲۲۴۶۹۷ ستاد پلیس راه استان نیازهای ترافیکی خود را اعلام کنند تا در کمترین زمان به آنها رسیدگی شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا