مجله عمومی

مروری بر مشخصات فنی کولرگازی گری

کولرگازی گری محصول شرکت گری یکی از معتبرترین تولید کنندگان لوازم تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی و گرمایشی در جهان است. این شرکت در شهر زوهای چین در سال 1991 تاسیس شد و اصالت چینی دارد. در حال حاضر، تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع خانگی شرکت گری بیش از 60 میلیون دستگاه در سال است. گری دارای هشت مرکز تولید در سراسر جهان است که بیش از 80،000 کارمند دارند. سیستم های تهویه مطبوع ساختمان از طراحی بدنه ای زیبا و همچنین کمپرسورهای بادوام و مناسب برای مناطق مختلف آب و هوایی برخوردار هستند. در ساخت دستگاه های تهویه مطبوع از کمپرسورهای پیستونی یا دوار بدون کیت اینورتر یا با اینورتر استفاده می شود.

طبق مطالعه ای که در سال 2013 انجام شد، از هر سه سیستم تهویه هوای فروخته شده در جهان یکی از آن ها متعلق به شرکت گری است. افتخار دیگر گری این است که در بسیاری از پروژه های بزرگ جهان مانند ساخت ورزشگاه المپیک پکن، استادیوم های جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی و غیره از تهویه هوای این کمپانی استفاده شده است.

ویژگی های کولرگازی گری

کولرگازی گری در مدل های مختلف از جمله دیواری، پنجره ای، پرتابل، ایستاده، کانالی، کاستی و همچنین سیستم های VRF (وی آر اف) و …. در دسترس هستند. این سیستم های تهویه مطبوع در کشور چین ساخته شده و از لحاظ کیفیت بالاترین کارایی و راندمان را دارند. مبرد گازی مورد استفاده در این سیستم های تهویه مطبوع R410a یا R22 است که هر کدام برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب هستند. کولرهای دیواری معمولاً دستگاههای کاربردی تری هستند و از بین رفتن انرژی در این تجهیزات بسیار کم است.

قیمت کولر گازی گری

خوشبختانه قیمت کولرهای گازی های گری از قیمت سایر محصولات شرکتهای رقیب فراتر نمی رود و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های محصولات این شرکت بسیار مقرون به صرفه است. در حال حاضر معروف ترین و جدیدترین سری دستگاه های تهویه مطبوع اسپلیت این شرکت تهویه مطبوع سری Livo هستند که از لحاظ فنی بسیار مناسب برای ایجاد سرمایش و گرمایش در زمان های مختلف سال می باشند. این سری از محصولات Grey اینورترهای پیشرفته ای دارند و کمپرسور آنها توسط شرکت آمریکایی Emerson Copeland ساخته شده است. این یکی از مزایا و فواید اسپلیت لیو است. برای مشاهده ی نمونه های مدل Livo به سایت تاپ فروش مراجعه نمایید.

امکانات، ویژگی ها و مشخصات فنی کولر گازی های گری

مصرف انرژی کولرگازی گری

مصرف انرژی کولرهای گازی گری بسیار مناسب است و در اکثر محصولات این شرکت کلاس انرژی A ++ یا A +++ است. این مطمئناً خبر خوبی برای خریداران است، زیرا هرچه میزان مصرف یا کلاس انرژی تهویه مطبوع کمتر باشد، در طولانی مدت بهتر و راحت تر خواهد بود. سیستم های تهویه مطبوع سری لیو گری به لطف سیستم اینورتر با مبرد مخصوص این شرکت با نام DC Inverter Gree و همچنین بهترین کمپرسورهای دوار و سایر سیستمهای پیشرفته و بهینه شده، از مصرف انرژی بسیار کمی و در عین حال راندمان بالایی برخوردار هستند.

منابع:

http://mokyfat.com/en/gree-split-type-wifi-30000-btu-2-5-tons-cool-only

https://www.fortress.com.hk/en/brands/158142/gree

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا