مجله اجتماعی

در حادثه معدن گیلانغرب چه گذشت

مجله رز / کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه جزئیات این حادثه را گیلانغرب من توضیح داد و گفت: “دو نفر از مصدومان که در وضعیت بحرانی قرار داشتند با هلیکوپتر کرمانشاه به بیمارستان منتقل شدند.”

جلیل باللا در مصاحبه با مجله رز ، با اشاره به حادثه ای که در روستا در یکی از تونل های گیلانغرب “سیرتیان” واقع در بخش مرکزی شهر رخ داده است ، گفت: این حادثه حوالی ساعت 1 بعد از ظهر امروز جمعه (4 تیر) رخ داده است.

وی افزود: اتفاقاً آن حادثه حتی سقوط مین یا انفجار گاز نیز نبود (به احتمال زیاد) ، هفت کارگر و کارگر در یک تصادف مصدوم شدند و نیروهای هلال احمر آنها را از کلیه تجهیزات و امکانات از جمله آمبولانس مجهز به آنها نجات دادند. دستگاه اکسیژن. ” و کار ، متاسفانه ، اما یکی از آنها در این سانحه جان باخت.

مدیرکل مدیریت کرمانشاه و مدیریت بحران با اشاره به ترجمه سایر افراد اشتباه 6 قصر شیرین گیلانغرب و بیمارستان ها ، هشدار داد: متأسفانه وضعیت 2 هورونک گزارش شده جدی است.

فرماندار بالایی برای واگذاری دو بیمارستان بیمارستان کرمانشاه ، اضافه کرد: یکی از مصدومان توسط هلی کوپتر هلال احمر از قصر شیرین در بیمارستان امام رضا (ع) و یک نفر دیگر با هلیکوپتر نیروی هوایی از بیمارستان گیلانغرب در بیمارستان 520 کرمانشاه مجروح شد. او بیمارستان های قصر شیرین گیلانغرب دارد.

وی اظهار کرد: این کار تجاری در کمترین زمان و با کلیه دستگاههای ذیربط انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران و کرمانشاه گفت: در این حالت رئیس در سازمان کرمانشاه سمات ، معاون مدیر یک تیم فنی در معابر ، تونل ها ، که در منطقه هستند و او به طور تصادفی در اثر نشت گاز ایجاد شده است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا