مجله اجتماعی

آتش نشانان هتل تهران با تاخیر 5 سال!

مجموع در صلح میان خود به ارائه قربانی به کمک از ترس از شهروندان باید ساکت شود و سمت چپ او، و عشق به بسیاری از مردم، او رفت. Tshnshanannd، که در نیاز به صحبت کردن فعالیت های خود مربوط نمی شود.

با توجه به مجله رز، در حالی که آتش نشانان در برخی از استان ها، از این واقعیت است که به بهانه گرفتن وکیل برای 20 سال اجتماعی در خدمت در تهران بود، مردان از آتش، 25 سال، 30 روز، نمی تواند از پرداخت شود و با یک صدا به ساخته شده بود، بیمه به تغییر محاسبه صندوق است از همان سال ساخته شده است، آنها در نمی آنها آتش نشان و اطراف 5400 به 4500 تهران به کار با آنها را به آتش نشانان عملیاتی خود.

سازمان ایمنی آتش شهرداری تهران، آزمایش -Mdyr مهدی خدمات در مصاحبه ای با این خارج از مجله رز گفت که آن را با قانون برای خدمات آتش نشانی و ایمنی را به نزدیک به 25 سال در خدمات آتش نشانی تهران تهران به مدت 30 روز مطابق است.

وقتی که او تا به حال برخی کشورهای دیگر قانونی که در مجلس از جمله بیمه های اجتماعی به تصویب رسید، دنبال کنید. در این رابطه، آتش نشان در استان توسط تامین اجتماعی تحت پوشش عبارتند از تجربه، و خشونت از 10 سال تا 20 سال و 30 روز از سرویس قادر به راست سیستم شد.

مدیرعامل ایران، گفت: آتش نشانان تهران کار یک آتش سوزی، اما آتش در تهران به پیروی از قانون و تایید شده توسط دولت، آتش نشان 5 سال در نظر گرفته شده است.

او تهران را به آتش 200 نفر شرایط بازنشستگی سال اضافه شد 50 نفر از آنها را برای دوران بازنشستگی اعمال می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: یکسان سازی این قانون در شورای عالی استانها مطرح شده و قرار بود که از سوی شورای عالی استانها لایحه ای به مجلس ابلاغ شود تا آتش نشانی تهران را هم مثل تامین اجتماعی در نظر بگیرند. صندوق بازنشستگی و از شهرداری و آتش نشان صندوق پوشیده شده است. این صندوق که قانون مستلزم آن است که شرایط مشابه هستند. این یک تغییر مثبت به خوبی متوجه است.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا