مجله حوادث

تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه ۱۴۰۰

رئیس کمیته نظارت مالی در جلسه بررسی بودجه و بودجه 1400 در سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ، ضمن تشکر از تلاش های آتش نشانان ¶ در سال 1399 نیازهای پیش بینی شده آتش نشانان ، لنگرگاه و ایمان را برای بازنشستگی زودرس آتش نشانان در 1400 جدید تجدید کرد بودجه.

به گفته مجله رز ، در یک جلسه مجید فراهانی گفت ، “فعالیت سازمان آتش نشانی برای چسباندن تاجی که معمولاً در مورد اقدامات آنها برای ضدعفونی کردن به شهروندان مراکز بهداشتی مختلف است ، بسیار زیاد بود.”

یکی از اعضای شورای شهر تهران افزود: “این موارد در خارج از شهر و افتخار شیوع همه گیر است و به همین دلیل ، ما باید یک فکر اساسی برای جبران اقدامات آنها داشته باشیم.”

فراهانی با اشاره به بازدید خود از این مجتمع گفت: “و توسعه دهنده کار و کار آتش نشانان واقعاً مناسب است زیرا آنها مدتها کار کرده اند ، کار خود را صرف کرده و زندگی خود را به مجتمع منتقل کرده اند ، در حالی که بسیاری از لنگرگاههای 40 ساله ، .

کمیته نظارت مالی در بودجه پایتخت و شورای شهر تهران اضافه کرد: “برخی از این ساختمان ها فرسوده هستند و نقص آنچه در مورد آنها فکر می کنیم است.

فراهانی گفت: “افزایش نردبان ها ، بالا بردن آن خوب بود و در سال گذشته بود.”

براساس این گزارش ، و این شغل در آخر عضو شهر تهران است و با توجه به نیاز آتش نشانان و بازسازی ایستگاه معتقد است که در سایه بودجه 1400 باید در اولین آتش نشان باشد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا