مجله هنر و فرهنگ

مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن به مدت پنج شب در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود

به گفته شفاف کنستانتین قره شیخلو ، رئیس مرکز امور قرآنی هدف از این گونه کاهش ها ، در جلسه ستاد مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت که برگزاری مسابقات قرآن کریم کشور به طور مجازی مورد استقبال و استقبال مردم قرار گرفت و قرآن شهر شبکه قرآن موجود است. ما همچنین دو و نیم میلیون بازدید در فضای مجازی داریم که نشان می دهد برنامه هفتگی ، به دلیل اینکه یکی از کشورها از سطح مسابقات قرآن بسیار خوبی استقبال کرده اند ، امیدواریم که در مرحله بین المللی برگزار شود.

مجدداً ، در مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی قرآن دو هفته پیش در حضور آنلاین هیئت داوران برگزار شد و شرکت کنندگان خارجی ایران و 120 نفر ، که 40 نفر در شش مرحله گروهی آخرین بار این رقابت را انجام دادند.

قره شیخلو در بالا ، مرحله نهایی آمدن به مسابقات بین المللی است که به مدت پنج شب در مرکز هنرهای رادیویی و تلویزیونی سوره برگزار می شود ، از ساعت 19 تا 23 با وسوسه خواهد بود. در این مرحله ، قضات خارجی آن را به صورت مجازی ارائه می دهند.

وی افزود: اگر این شرایط شکوه را مجاز می داند به این دلیل نیست که هر شب گروه ویژه ای حدود 50 نفر در سالن حاضر می شوند. صندلی های خالی سالن با تصاویر قرآنی از یکدیگر مزین شده است.

قره شیخلو و هشدار داد: علاوه بر مسابقات مسابقات قرآن به صورت کتبی برای برگزاری دور دوم قرآن که با همکاری مدرسه قرآن قم نوشته شده است.

وی در مورد افزایش جایزه مسابقات اظهار داشت: خوب است که افزایش سطح جوایز سال نسبت به کشور افزایش یابد. جایزه مسابقات بین المللی به 50٪ نسبت به مسائل قبلی در هر سال.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا