مجله حوادث

متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی فراجا از شناسایی و دستگیری گسترده‌ اعضای شبکه شیطان پرستی در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش مجله رز و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای از شناسایی و متلاشی شدن و دستگیری گسترده‌ اعضای سرشبکه شیطان پرستی در شهرستان شهریار با هدف اشاعه فرهنگ شیطان پرستی و بی بندوباری و برهنگی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:« اعضای این شبکه که دارای چندین عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات فراجا  شناسایی و شب گذشته دستگیر شدند.

دراین عملیات ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن با وضعیت نامطلوب و مستهجن با آرم، علائم و نمادهای خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سَر، صورت و مویِ سر؛ با الصاق نماد بر روی گوش و بینی  بهمراه سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

همچنین نمادهای شیطان پرستی، مشروبات الکی و مواد روان گردان به همراه ۷۳دستگاه خودرو کشف و ضبط و به مراجع قضایی برای سیر اقدامات قانونی تحویل داده شد.»

عکس دریافتی از خبرگزاری پلیس
عکس دریافتی از خبرگزاری پلیس

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا