کسب و کار محلیمجله عمومی

ده عطر برتر بازیگران مشهور هالیوودی چیست؟

10 ادکلن مردانه مورد علاقه بازیگران هالیوود

هرگز تاثیر عطر زارا خوب در اولین برخورد و ملاقات را دست کم نگیرید. بوی خوب و استفاده هوشمند از ادکلن و عطر در اعماق وجود مخاطب نفوذ کرده و فضا را برای آغاز یک مکالمه دوستانه، قراری کاری و یا عاشقانه فراهم می‌سازد. تصور کنید یک قرار بسیار مهم در کافه و یا رستورانی دارید، شاید این اولین ملاقات شما باشد، اما اگر دوست ندارید این ملاقات آخرین ملاقات شما باشد باید به نکاتی توجه کنید: مهمترین نکته چگونگی این حضور و مثبت سازی فضای گفتگوست. لباس خوب، آرایش مناسب، روی خوش و خندان و بوی خوش و فرحبخش بخشی ازین پیش نیازهاست. دسته‌ای از افراد همیشه توجه ویژه‌ای به این نکات دارند، و آن دسته عمدتا چهره‌هایی مشهور و محبوبند. بازیگران، خوانندگان، کارآفرینان، نویسندگان، وکلا، مهندسین، تجار و …

در شبی زمستان این عطر را اسپری کنید و مطمئن باشد همسرتان دوستش خواهد داشت. عطری جدید که در مقایسه با عطرهای مشابه خود تابناک جلوه می‌کند. عطری که آمیزه ایست از رایحه پرتقال تلخ که با بوی یاس و وانیل متعادل شده و توانسته است محبوبیتی خاص در میان سایر عطرهای با ترکیب مشابه کسب کند.

4- براد پیت: Lorenzo Villoresi Musk

برد پیت از میان عطرها عطری با پایه مشک را دوست دارد. نت آغازین مشک آغشته به رایحه چوب صندل، خزه بلوط با همراهی هل است که در سرتاسر حضورش مشک ملازم پایان ناپذیر این حضور معطر است.

5- هاگ جکمن : Tom Ford Grey Vetiver

شاید تام فور موفقیت این محصولش را مدیون امضای هاگ جکمن است. Grey Vetiver یکی از برترین و محبوب‌ترین عطرهای جهان بشمار می‌رود. عطری با نشاط و بسیار احساس برانگیز که بارز‌ترین ویژگی آن در پخش و ماندگاری بالا است. این عطر کاریزماتیک با رایحه اصلی و غالب “خس خس” همچون دیگر محصولات تام فورد جزو محبوترین و پرفروش‌ترین عطرهای دنیا بحساب می‌آید و مخصوص مردان جنتلمن، شیک پوش و سخت پسند است.

هر چند این محصول که آنیک گوتال عطار آن است برنده چند جایزه معتبر شده است، اما به نظر می‌رسد که استفاده دی کاپریو ازین عطر اعتبار آن را فزونی بخشیده است. عطری با بوی تازه مرکبات، با ترکیبی از اسانس لیمو، ماندارین، پرتقال و لیموی سیسیلی و گریپ فروت. اگر شما خصوصیاتی که در فیلم‌های گتسبی بزرگ و جانگو از لئوناردو دی کاپریو به یاد داشته باشید، متوجه خواهید شد که چرا این عطر محبوب لئو است …

این هنرپیشه انگلیسی هم این عطر رو می‌پسنده که توسط خانه عطر پل اسمیت تولید شده. رایحه ای که از نت‌های لیمو شروع می‌شود و به سمت نت‌هایی از مشک و روایح چوبی برزیلی می‌رود.
تازه و عجیب! این عطر احتمالاً توجه افراد زیادی رو به سمت شما جلب خواهد کرد.

معرفی برندهای عطر و ادکلن بازیگران هالیوودی

عطر های هنرپیشه های معروف هر یک نشان دهنده شخصیت و افکار درونی این افراد هستند. هر یک از این عطر و ادکلن ها، ریشه در روحیات و خلق و خوی این افراد دارند. از این رو در این گزارش با بررسی برخی از عطرهای هنر پیشه های معروف، اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی های شخصیتی سلبریتی های محبوب خود به دست می آورید.

کیت وینسلت و عطر ژدور از برند دیور

در میان عطرهای هنر پیشه های معروف هالیوودی ، برند دیور یکی از پر طرفدارترین ها است. بازیگر معروف نقش رز در فیلم جهانی تایتانیک، از دوران کودکی عاشق عطر و ادکلن ها بوده؛ عطر فیوریت این بازیگر هالیوودی از برند دیور است. رایحه محبوب او از روایح آرامش بخشی مانند عطر ترنج و بوی گل رز و یاسمن تشکیل شده است. علاوه بر کیت، شالیز ترون، یکی دیگر از محبوب ترین سلبریتی های خانم از این عطر برند دیور لذت می برد.

پنه لوپه کروز و عطر ترسور از برند لانکوم

عطرهای بازیگر های معروف گاه منحصرا برای یک بازیگر و سلبریتی ساخته می شوند. عطر ترزور از لانکوم هم مورد علاقه کروز است و هم کیت وینسلت از طرفداران پر و پا قرص آن محسوب می شود. رایحه گرم و تند به کار رفته در این عطر مشهور با وجود نت های خوشبوی آغازین آن ایجاد می شود. در ابتدای این عطر بوی گل یاس بنفش و هلو فضا را در بر می گیرد. این عطر در زبان فرانسوی به معنای گنج است که نامی برازنده برای رایحه دل انگیز آن محسوب می شود. رایحه اغوا کننده و پر طرفدار آن در میان بسیاری از مردم محبوبیت دارد.

مدونا و عطر هیپنوتیک پویزن از برند دیور

می توان به جرعت گفت که دیور عطر سلبریتی های مشهور هالیوودی است! در میان عطرهای هنرپیشه های معروف، هیپنوتیک پویزن یکی از محبوب ترین ها است. طرفدار اصلی آن مدونا، نویسنده، بازیگر و یکی از به نام ترین هنرمندان هالیوودی است. این عطر، بوی شهرت و موفقیت های مدونا را در خود جای داده؛ روایح دل انگیز به کار رفته در آن عطر و بوی وانیل، گل یاسمن و رز و بوی چوب را در خود جای داده اند. جالب است بدانید که ادل و مونیکا بلوچی هم از این رایحه دل انگیز ساخت کمپانی دیور لذت می برند.

اما واتسون و عطر بی دلیشز

بازیگر فیلم معروف هری پاتر، عطر بی دلیشز را انتخاب کرده؛ به همین خاطر توصیه می کنیم، حداقل یک بار آن را امتحان کنید. بوی میوه و روایح گل دار در این عطر خودنمایی می کنند و در هر یک از نت ها، یادآور شخصیتی رمانتیک و احساساتی از اما واتسون هستند. تازگی و شادابی و نشاط، از ویژگی های خلقی مصرف کننده این عطر به شمار می روند.

در میان عطر های بازیگران معروف، بی دلیشز، روایح طبیعی بیشتری را در خود جای داده است. روایح خوراکی آن نیز بسیاری از میوه های خوشمزه و خوشبو را در بر می گیرند. از میان آن ها می توان به عطر و بوی سیب و گریپ فروت اشاره کرد که در خلال این عطر به مشام می رسند.

تیلور سوئیفت و عطر فلاور بامب از برند ویکتور اند رالف

عطر مورد علاقه این هنرمند هالیوودی، نت هایی مانند بوی شاتوت، انار و بلو بری را در خود جای داده است. این روایح مرکباتی در رایحه فلاور بامب با نت های گل دار ترکیب شده و رایحه ای خاص پدید می آورند. از این رو تیلور سوئیفت، از احساس این عطر بسیار لذت می برد. عطر تیلور در همه مراحل موفقیت آمیز او در زندگی هنری اش، همراه او بوده؛ به همین خاطر احساس رایحه فلار بمب یک فرصت استثنایی برای شما خواهد بود.

 

نمایش بیشتر

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا