مجله حوادث

دستگیری اراذل و اوباش مسلح بلوار اندرزگو/ تردد با BMW و تهدید مردم و پلیس

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش بلوار اندرزگو خبر داد.

به گزارش مجله رز، چندی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن چند جوان با حضور در یک خودروی سواری ادعا کردند که قصد دارند تا صبح در خیابان اندرزگو تیراندازی کنند. این افراد حتی ادعا کردند که پلیس نیز به دنبال آنهاست اما همچنان به اقدام خود ادامه خواهند داد و جوابگو هستند. انتشار این ویدیو که در بخش‌هایی از آن الفاظ رکیکی نیز بیان شده بود، واکنش‌هایی را درپی داشت و در نهایت نیز سبب شد تا سازمان اطلاعات پلیس تهران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شود.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره پرونده این افراد گفت:‌این افراد اقدام به ضبط یک ویدیوی زنده از اینستاگرام خود کرده و در آن الفاظ رکیک به کار برده بودند. همچنین با استفاده از یک سلاح کلاشینکف  اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محدوده شمال تهران کرده بودند، موضوعی که خط قرمز پلیس بوده و به جد با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد که پنج نفر بودند، در بلوار اندرزگو، با خودروی بی.ام.دبلیو تردد کرده و مردم و حتی پلیس را تهدید کرده بودند، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت این افراد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی دستگیر شدند. 

راستی با بیان اینکه سه نفر از این پنج نفر سابقه‌دار بوده و پیش از این دلیل ارتکاب جرائم مختلف از جمله شرارت دستگیر شده بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: پلیس هیچگونه تعارفی با اراذل اوباش ندارد و در کوتاهترین زمان این افراد دستگیر می شوند. اخلال در نظم شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و مردم از ما انتظار دارند که با آنان برخورد کنیم. ما هم از قوه قضائیه می‌خواهیم با این افراد برخورد محکمی داشته باشند.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا