اقتصادی

همایش تجلیل از طلایه داران عرصه‌های اجتماعی در بوشهر برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسئول معاونت اجتماعی سپاه استان بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برگزاری دوره‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش اشتغالزایی برای زنان بد سرپرست و معتادین بهبود یافته، فرزند آوری و زمینه‌سازی برای ازدواج آسان در جامعه برخی از اقدامات این معاونت محسوب می‌شود.

سرهنگ حسین قاسمی اضافه کرد: تا کنون ۶ مرکز مشاوره خانواده آنلاین در استان توسط معاونت اجتماعی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی شبکه مطالبه گران اجتماعی، توانمندسازی ظابطین قضائی و توانمندسازی شبکه سفیران هدایت بخشی دیگر از اقدامات این معاونت است.

همایش تجلیل از طلایه داران عرصه‌های اجتماعی در بوشهر برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز این همایش گفت: رهبری داهیانه، وحدت مردم و لطف و کمک خداوند متعال از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

اکبر پورات با بیان اینکه تمام حوزه‌های کشور تحت تأثیر حوزه‌ی اجتماعی می‌باشد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون اقدامات بسیار خوبی را در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ارمغان آورده است.

پورات با اشاره به اینکه تا کنون ۲۶۴ داوطلب برای ورود به مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی کرده اند اظهار کرد: تا به حال ۱۴۵ نفز از این داوطلبان تأیید صلاحیت شده و در روزهای آینده نتایج صلاحیت مابقی آنها نیز مشخص می‌شود.

شایان ذکر است در پایان این همایش از طلایه داران و فعالان عرصه‌های اجتماعی در استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا