روزهای هفته چه رنگی بپوشیم؟

شنبه : بنفش

یک شروع عالی برای هفته کاری، اضافه کردن رنگ بنفش به شنبه شما کمک خواهد کرد هر چیز منفی را از خود دور کنید تا روز مثبتی را شروع کرده و به پایان برسانید. روزی برای مذاکرات، برنامه ریزی هر چیز بزرگ (حتی عروسی!)، ایده ها و پیشنهادات بوده که بهتر است تمامی آنها را در  یا پلنر بنفش رنگ بنویسید تا لذت ساعت ها نوشتن و آغاز روز شنبه با دفتری خاص را داشته باشید.

یکشنبه : قرمز

رنگی درخشان و جسورانه، استفاده از این رنگ در این روز به معنی کسب و کار است و به شما کمک می کند تا شجاع تر باشید. یک روز خوب برای تکمیل وظایف مدیریتی و کمک به شما برای رسیدن به موفقیت های بزرگ یک شنبه ای است که با رنگ قرمز کامل شود. رنگ قرمز در مجموعه لوازم التحریر  کمی متفاوت است.  سبک بی نظیر و منحصر به فرد خود را به نمایش می گذارد و به اتاق کسب و کار شما ظاهری زیبا می بخشد.

دوشنبه : زرد

روزی برای درس خواندن، که نشان دهنده قدردانی از زحمات معلم بوده که خلق و خوی ما را بهبود می بخشد و ذهن را برای آغاز یادگیری باز می کند. یادداشت های خود را در دفتر پرونوت طرح زنبور وارد کنید. رنگ زرد به جلسات مطالعه شما طراوت می بخشد. همچنین می توانید برای یادداشت های کم یا زیاد دفترهای پرونوت را با تعداد برگ های متفاوت انتخاب کنید. برای یادداشت های کمتر دفتر با 40 برگ و برای یادداشت های بیشتر دفتر 100 برگ موجود است.

سه شنبه : صورتی

بهترین رنگ برای استفاده در سه شنبه رنگ صورتی بوده که علاوه بر گرفتن نتایج خوب از کارهایتان باعث می شود که دوستان و آشنایان بیشتر به شما نزدیک شوند. این رنگ که رنگ عشق و گرماست، شخصیت شما را بالا می برد. روز سه شنبه خود را با  رنگ شروع کنید تا با ظاهر بامزه آن روز بامزه ای رو داشته باشید! در صورتی که به طرح گربه علاقه ندارید  با رنگ جالب صورتی را انتخاب کنید.

چهارشنبه : سبز

چهارشنبه ها توسط سیاره عطارد اداره می شوند که نشان دهنده ثروت است و هیچ رنگی بهتر از سبز نیست. یک روز خوب برای مسافرت، شاید برای امضای یک سرمایه گذاری موفق، داشتن محصولی سبز رنگ بهترین راه برای مشاهده اثرات خوب بر روز شماست. زمانی که می خواهید یک قرارداد یا یک سرمایه گذاری را امضا کرده و به اثبات برسانید بهتر است که  خود را از برند پاپکو و به رنگ سبز انتخاب کنید تا برای شما ثروت به ارمغان بیاورد.

پنج شنبه : نارنجی

روزی برای موفقیت های بزرگ، تحت حکومت زحل و عالی برای مبارزه با نیروهای منفی است. رنگ نارنجی اغلب با موفقیت و ثروت همراه بوده که اضافه کردن این رنگ به روز پنجشنبه تلاش های شما را تشدید می کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم موفقیت های خود را در  قرار دهید که تا همیشه از دیدن آنها احساس خوبی پیدا کنید.

جمعه : آبی

بهترین روز هفته برای گردش با دوست، مسافرت رفتن و شادی است. برای هدایت انرژی مثبت از سنگ های گرانبها و آبی رنگ استفاده کنید. همچنین می توانید هر وسیله ای که برای گردش خود نیاز دارید را درون  قرار دهید. همانطور که می دانید آبی رنگ آرامش دهنده ای بوده که اگر جمعه را با رنگ آبی آغاز کنید، آن را با آرامرنگ لباس بر اساس روز هفته:
دوشنبه-ماه-سفید;
سه شنبه-مارس-قرمز;
چهارشنبه-عطارد-سبز;
پنجشنبه-مشتری زرد، نارنجی؛

جمعه-زهره-صورتی;
شنبه – زحل-سیاه، آبی؛
یکشنبه-خورشید-زرد)
بیایید از یکشنبه شروع کنیم، زیرا. در طالع بینی ودایی، آن را آغاز روز هفته می دانند.
یکشنبه. سیاره – خورشید.
و خورشید درخشان، درخشان، درخشان است. بنابراین، رنگ ها باید مطابقت داشته باشند. شما باید لباس های سفید روشن، طلایی، نارنجی، زرد بپوشید. این بدان معنا نیست که شما فقط باید آن رنگ را بپوشید، به این معنی است که مطلوب است حداقل یک ویژگی لباس از آن رنگ را در نظر بگیرید. بهتر است به فکر خرید پیراهن یا خرید دامن زنانه به رنگ های گفته شده باشید تا انرژی خورشید و حیات به زندگی شما جاری شود.

رنگ های فرخنده طلایی، زرد.

متوسط: سفید، صورتی، آبی، سبز، تمام روشن.

سهشنبه. سیاره مریخ.
شما را نمی‌دانم، آیا سیارات منظومه شمسی را دیده‌اید، اما از سال‌های مدرسه‌ام یادم می‌آید که سیاره مریخ چه شکلی است، رنگ قرمز پررنگی دارد. بسیار زیبا!
بنابراین، پوشیدن رنگ های صورتی و قرمز در این روز مطلوب است، به عنوان مثال قرمز روشن، مایل به قرمز، زرشکی و همچنین قهوه ای.
رنگ های مطلوب: قرمز، قهوه ای.
متوسط: آبی، خاکستری، طلایی، زعفرانی، تمام سایه های قرمز.
نامطلوب: سیاه، سبز، آبی.
کسی که به طور شهودی لباس قرمز می پوشد، جسور و با اعتماد به نفس است.

چهار شنبه. سیاره عطارد.
مسئول تدریس، سخنرانی. در مورد نحوه متقاعد کردن مردم، می توانید از مقاله “لفاظی – چگونه یک فرد را با کمک کلمات متقاعد کنیم” یاد بگیرید.
همه سایه های سبز و همچنین زرد و خاکستری مناسب هستند. ظاهراً بیهوده این را می گویند یادگیری را ترویج می کند.

رنگ اصلی: سبز.
رنگ های مطلوب: خاکستری، زرد.
متوسط: آبی، خاکستری، طلایی.
نامطلوب: آبی، بنفش، نارنجی.
کسی که به طور مستقیم سبز روشن می پوشد – برای دانش جدید تلاش می کند.

پنج شنبه. سیاره مشتری.
این سیاره مطلوب ترین سیاره در نظر گرفته می شود، بنابراین روز موفق در نظر گرفته می شود. مناسب آبی، بنفش، نیلی، تمشکی.

رنگ های فرخنده: بنفش، یاسی، زعفرانی، صورتی.
متوسط: قرمز، آبی، آبی، سبز، قهوه ای، سفید.
نامطلوب: زرد، طلایی.
کسی که به طور شهودی لباس های بنفش یا بنفش می پوشد – برای هماهنگی در زندگی تلاش می کند.

جمعه. سیاره زهره .
مناسب نقره ای سفید، آبی، فیروزه ای، صورتی، قرمز.

پیروی از این اصول یک موضوع شخصی برای همه است، اما اگر می‌خواهید حتی موفق‌تر، سالم‌تر و موفق‌تر شوید، از آزمایش کردن رنگ‌ها نترسید.

آیا متوجه شده اید که رنگ لباس شما بر روحیه، رفاه و حتی موفقیت شما تأثیر می گذارد؟ بله، بله، دقیقاً همین است. رنگ نادرست ناهماهنگی خاصی ایجاد می کند که ما را از “جریان شانس” خارج می کند. سعی کنید از نکات ما استفاده کنید و کمد لباس خود را بر اساس رنگ برای هر روز هفته بچینید. و لازم نیست کمد لباس خود را به طور کامل به روز کنید. کافی است حداقل یک ویژگی لباس با رنگ “درست” را درج کنید.

یکشنبه (یکشنبه-انگلیسی، سولیس می میرد – لاتین)

روز خورشید. این روز مطمئناً انرژی شادی، خلاقیت را به همراه دارد. رنگ های اصلی یکشنبه طلایی و زرد هستند. قابل قبول: سفید، صورتی، آبی، سبز، تمام روشن. روز ماه. اولین روز هفته با خلق و خوی ناپایدار و متغیر مشخص می شود. رنگ های اصلی دوشنبه: نقره ای، سفید، آبی. قابل قبول: صورتی، سبز، خاکستری، شکلاتی، بنفش، تمام روشن.

سه شنبه (سه شنبه، مارتس درگذشت)

روز مریخ این روز انرژی فعال و روحیه رقابت با میل به پیروزی را به ارمغان می آورد. رنگ های اصلی سه شنبه: قرمز، قهوه ای. قابل قبول: آبی، خاکستر، طلایی، زعفرانی.

چهارشنبه (چهارشنبه، مرکوری می میرد)

روز عطارد. این روز تماس های فعال، ارتباطات، تجارت، مذاکرات، معاملات است. رنگ های اصلی محیط: خاکستری، زرد. قابل قبول: سبز، آبی، خاکستر، طلایی.

پنجشنبه (پنجشنبه، جویس درگذشت)

روز مشتری. این روز با انرژی مثبت مشخص می شود و نوید موفقیت در هر شغلی را می دهد: تصادفات شاد اغلب در پنجشنبه ها اتفاق می افتد. رنگ های اولیه: بنفش، یاسی، زعفرانی، صورتی. قابل قبول: قرمز، آبی، آبی، سبز، قهوه ای، سفید.

رنگ بر انرژی فرد تأثیر می گذارد، بنابراین انتخاب سایه لباس باید مسئولانه باشد. با استفاده از رنگ های خاص، می توانید هر روز موفق باشید. به لطف طالع بینی، انتخاب کمد لباس از رنگ های خاص برای کل هفته آسان است. انتخاب سایه های لباس بستگی به سیاراتی دارد که هر روز از آنها حمایت می کنند.

دوشنبه

ماه حامی این روز است و انتخاب را باید روی پارچه‌های روشن با رنگ نقره‌ای، سفید شیری یا زرد متوقف کرد. با کمک یک احساس درونی که با دیدن ماه زیبا در آسمان عصر و شب به وجود می آید، می توانید بفهمید که چه نوع لباسی بپوشید. این می تواند زرد آبدار، کرم، سایه های مایل به قرمز یا عاج نجیب باشد.

سهشنبه

در روز سه شنبه، انرژی مریخ رزمی شور و فعالیت را بیدار می کند. رنگ های این روز می تواند قرمز پررنگ، خونی و بنفش باشد. شما می توانید سایه های صورتی، مایل به قرمز، تمشکی و حتی قهوه ای را ترکیب کنید. مقاومت ناپذیر نه تنها در محیط کسب و کار، بلکه در زندگی شخصی شما را برای پیروزی آماده می کند. کسانی که در جست و جوی همدل هستند باید از رنگ های روشن در روز سه شنبه برای جذب عشق استفاده کنند.

چهار شنبه

عطارد در روز چهارشنبه به درگیر شدن در یادگیری، جستجوی اطلاعات و جسارت برای سخنرانی در جمع کمک می کند. سایه های سبز، زرد و خاکستری به حفظ اعتماد به نفس در این روز کمک می کند. انتخاب رنگ به روحیه و تمایل شما بستگی دارد: سبز زمردی برای کسی ایده آل خواهد بود و کسی رنگ آبی را ترجیح می دهد.

پنج شنبه

به لطف انرژی مثبت مشتری می توانید در روز پنج شنبه موفق باشید. انتخاب سایه در لباس ها باید در آبی پررنگ، نیلی، بنفش یا تمشک متوقف شود. کت و شلوارهای سخت به نفع مقامات کمک می کند و لباس های زیبای نیلی بر فردیت تأکید می کنند، جذابیت و رمز و راز را اضافه می کنند. این رنگ در ترکیب با زرشکی به شما کمک می کند عشق پیدا کنید یا آشنایی های جالبی ایجاد کنید.

جمعه

زهره در این روز به دستیابی به موقعیت مکانی افراد، ایجاد صلح با عزیزان پس از نزاع و همچنین جذب شانس مالی کمک می کند: همه اینها به انتخاب رنگ لباس بستگی دارد. صورتی کرمی و آبی لطیف هنگام ملاقات با جنس مخالف کمک خواهد کرد. نقره تمرکز بر مسائل پولی را امکان پذیر می کند و سفید شیری به حل و فصل مسائل مشاجره برای آتش بس کمک می کند.

روز شنبه، زحل، سیاره ای با انرژی سنگین، کنترل را به دست می گیرد. جلب حمایت فورچون در این روزها کمکی نخواهد کرد : مشکی، خاکستری، آبی تیره. رنگ های خاموش نه تنها از شکست ها پنهان می شوند، بلکه به شما امکان می دهند برای خون آشام های پر انرژی و افراد حسود نامرئی شوید. کارشناسان سایت توصیه می کنند برای از بین بردن خروج انرژی حیاتی، مقاومت در برابر چنین افرادی را یاد بگیرید.

یکشنبه

این روز به حمایت خورشید می گذرد. صرفه جویی و ترکیبات روشن در لباس ها به جذب شانس کمک می کند. رنگ های این روز را می توان زرد پررنگ، نارنجی و مشتقات آنها دانست. قرمز نیز مناسب خواهد بود، اما شما نباید آن را اصلی کنید: لوازم جانبی قرمز کافی است. می توانید به طلایی و آ.

با تغییر کمد لباس خود می توانید موفق تر و شادتر شوید. چیزهای روشن جدید به مبارزه با خلق و خوی بد کمک می کند و تغییرات در تصویر انگیزه خوبی برای کاملتر شدن ما رقم میزند.

اگر متوجه شده اید، پس هر رنگی خلق و خوی ما را تغییر می دهد – از زرد خوش بینی، آرامش سبز و غیره می آید. اما تعداد کمی از مردم می دانند که رنگ ها نیز ارتباط مستقیمی با روزهای هفته در زندگی ما دارند. و با آموختن استفاده از این دانش ارزشمند، می توانید رفاه و خلق و خوی خود را برای بهتر شدن اصلاح کنید

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا