مجله حوادث

تاکید مدیریت بحران تهران بر اجتناب از تردد غیرضروری در گردنه‌های برف‌گیر و کوهنوردی

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به تردد غیرضروری در گردنه‌های برف گیر استان هشدار داد و از مردم خواست که در مسیل‌ها توقف نکرده و از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

به گزارش مجله رز، حامد یزدی آنلاین با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسی در استان تهران گفت:‌ باتوجه به این هشدار از صبح پنج‌شنبه پنجم تا روز یکشنبه هشتم بهمن ماه شاهد بارش باران در نیمه شمالی، بارش برف و وزش باد شدید موقت در نواحی سردسیر و مرتفع و کولاک برف و مه در نواحی کوهستانی استان خواهیم بود.

یزدی آنلاین با بیان اینکه هشدار زرد به منظور آگاهی و انجام اقدامات لازم به منظور پیشگیری از مخاطرات صادر می‌شود، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از همه شهروندان که قصد سفر و تردد از نواحی کوهستانی و برف‌گیر را دارند می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت سفر را به زمان دیگری موکول کنند و در صورت لزوم به تردد حتماً مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص صعود به ارتفاعات در زمان‌های پرمخاطره افزود: از همه کوهنوردان عزیز می‌خواهیم در این مواقع از کوهنوردی به‌طور جدی خودداری کنند، چراکه در زمان وقوع بارش برف، کولاک و مه امکان امداد و نجات به سختی میسر می‌شود و خدایی ناکرده شاهد آسیب به عزیزان خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: تاکید مؤکد مدیریت بحران عدم توقف و احتیاط در تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها است، چرا که در زمان بارش باران و وقوع سیل احتمال آسیب جانی وجود دارد. از همه مسؤولان می‌خواهیم تدابیر لازم برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها صورت بگیرد و کانال‌های آب و مسیل های رودخانه‌ها رصد و نکات ایمنی از سوی شهروندان برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایند رعایت شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا