اقتصادی

دوازدهمین «مشایه اهواز» با شکوه ویژه‌ای برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام و المسلمین مهران جامعی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به برگزاری دوازدهمین راهپیمایی بزرگ «مشایة الاهواز» با حضور باشکوه و حماسی مردم شرق اهواز از حضور با صلابت و با عظمت مردم اهواز در این پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی تقدیر کرد.

وی توضیح داد: امسال هم توفیق شد مانند سال‌های گذشته دوازدهمین راهپیمایی عظیم و پر برکت مشایه الاربعین اهواز را به کمک مردم مناطق ملاشیه، کوی علوی، گلدشت، کوی سادات، کوی سیاحی، عین دو و… برگزار کنیم که این حرکت هر سال ۱۰ روز قبل از اربعین صورت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین جامعی تصریح کرد: در دوازدهمین سال برگزاری این پیاده روی مردمی، مواکب و حسینیه‌ها و مساجد زیادی مثل سال‌های گذشته پای کار آمدند و میزبانی خیل عظیمی از زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) در قسمت شرق اهواز را به عهده داشتند. همچنین بنده تلاش و کوشش موکب داران را به چشم خود دیدم که برای خدمت به این زائران چه رنج و سختی‌هایی را در این گرمای طاقت فرسای اهواز داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز بیان کرد: ابتدای این حرکت مانند سال‌های گذشته از مسجد نور منطقه کوی ملاشیه آغاز شد و زائران شب اول را مهمان مردم کوی عین دو و سیاحی هستند. این کاروان بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی در شب دوم مهمان مردم حمیدیه و کوت سید نعیم و بعد از آن در روز آخر مهمان مردم شهرستان‌های سوسنگر و بستان است و در نهایت از طریق مرز چذابه وارد خاک عراق می‌شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا