اقتصادی

تغییر ۱۷ شهردار در ۱۲ سال در اهواز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید ناصر مهداوی عصر سه‌شنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با بیان اینکه بر مبنای سنجش مشکلات، ریل گذاری مناسبی در مدیریت شهری شهرداری اهواز صورت گرفته است، اظهار کرد: اکنون انتظار می‌رود که شورای شهر نسبت به وضعیت مدیریت شهری تعیین تکلیف کنند؛ طرح سوال از شهردار، فرصتی برای وی است تا راه آمده را بازنگری کرده، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف کار را برطرف کند.

وی افزود: طرح سوال از شهردار براساس وظیفه نظارتی و انجام این تکلیف است.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه چالش و آسیب مهم مدیریت شهری، عدم ثبات مدیریت شهری است، تصریح کرد: در ۱۲ سال ۱۷ شهردار در اهواز تغییر کرده است؛ افرادی که تصورشان این است بنده صرفاً برای این شورا صحبت می‌کنم سخت در اشتباه هستند بلکه مسیر من ثبات مدیریتی، ایجاد آرامش، امید آفرینی و خدمت گذاری به مردم است.

مهداوی ادامه داد: به همین منظور، مدیران شهرداری انگیزه خود را حفظ کنند و با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، وظیفه خدمت رسانی به مردم را انجام دهند.

وی با اشاره به گذشت دو سال از عمر شورا گفت: شهردار باید مدیران زحمتکش را تقویت کند و در برخورد با مدیران ناتوان که کارکردش به مردم و مدیریت شهری لطمه وارد می‌کند اهمال نکند.

عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: ما قسم خورده خدمت به مردم هستیم لذا آنها انتظار دارند که از مدیران قوی حمایت صورت گیرد و در برخورد با مدیرانی که نمی‌توانند خدمت کنند یا اراده آن را ندارند کم کاری صورت نگیرد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا