اقتصادی

موضوع مرگ نوزاد ۳ ماهه اهوازی در دست بررسی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: این کودک که به‌دلیل بیماری قلبی از بیمارستان ابوذر به بیمارستان گلستان اعزام و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، پس از بازگشت به بخش ICU بیمارستان ابوذر فوت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در میان راه آمبولانس خاموش شد و کودک با تأخیر به بیمارستان ابوذر رسید و با توجه به شکایت خانواده او از اورژانس پیش بیمارستانی اهواز، پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

جعفری چگنی گفت: جسد برای معاینه به پزشکی قانونی انتقال داده و پس از انجام معاینات، علت مرگ بیماری قلبی اعلام شد که با توجه به درخواست خانواده متوفی، جواز دفن صادر شد.

دادستان مرکز خوزستان ادامه داد: در راستای نظارت بر حقوق عامه و تشخیص درصد قصور احتمالی افراد حقیقی و حقوقی مرتبط با این موضوع، پرونده بالینی بیمار از بیمارستان اخذ و برای بررسی بیشتر عملکرد پزشکان معالج به نظام پزشکی استان ارجاع شد.

جعفری چگنی تصریح کرد: در خصوص علت توقف خودروی آمبولانس، موضوع به کارشناس ارجاع شد و با تشخیص علت فنی توقف آن، با قصور یا ترک فعل عوامل مرتبط با موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا