مجله ورزشی

راه‌اندازی پایگاه قهرمانی کشتی توسط باشگاه کارون اهواز

مجله رز / خوزستان Story.cfg پست اهواز ، پس از سالها داشتن گروه در تیم های مختلف فوتبال ، تیم های کشتی با شروع فصل. دولت با همکاری هیئت مدیره ، به لکه دار شدن پایه و ساقه آداپتور و غرب اهواز در میادین ورزشی خوزستان به قهرمانی جهان توجه خواهد کرد.

صفر علی ، جمالپور ، مدیرعامل باشگاه سیاه اهواز ، ایجاد پایگاه قهرمانی کشتی آداپتور و غرب در اهواز ، در مصاحبه با مجله رز گفت ، علاوه بر فوتبال ، بچه های اهوراز و اهواز نیز به همان اندازه کشتی وارد زمین شدند و ذهن ما در مورد کار اساسی در بخش است. خوزستان برای مدت طولانی به یک منطقه.

وی گفت: “یک باشگاه فضایی را ایجاد کرده است که می خواهیم در آن از ناحیه ران غربی هر دو کار کنیم.” این بار خارج از باشگاه های باشگاه ورزشی story.cfg و کلوپ اروپایی درست مانند یک سالن ورزشی است که می تواند در پرورش استعدادها بسیار کمک کند.

مدیر عامل هند تا اهواز story.cfg ادامه داد: “تنها نکته مهم این است که ما با مربیان ، قسمت اساسی کشتی کار کنیم. خدا را شکر ما مربیان خوب زیادی در زمینه کشتی داریم.” به نظر من ، بدون احساس کار ، گزینه هایی در این زمینه وجود دارد و از آنجا که آنها باید به خوبی آموزش ببینند ؛ چه کسی در ذهن دانش آموزان خارج از دانشگاه یک برنامه اساسی دارد ، تولید خوب مربیان ما است ، برای آموزش و استان.

و او گفت: “برای ما که عمل خوب کشور فوتبال است: اما در یکی از موارد ، به دلیل این واقعیت است که فوتبال بسیار گران است ، اما او اعتراف نکرد ، اما من احترام می گذارم به بیرون رفتن از حضور حدود 60 بازیکن این باشگاه در تیم های دوم ، اول و یک سر لیگ های سراسر کشور. “من راضی کرد. من اکنون در همان کارهایی هستم که می خواهید در زمان کشتی ، استعدادیابی و آموزش استعدادهای فوتبال را انجام دهم. من به ورزش علاقه مند هستم و مهم نیست که در استان بخشی از دین باشد.

جمال پور گفت که در این زمینه ، روغن زیتون کار می کند ، آنها می خواهند story.cfg پایگاه خوبه خوزستان و ساقه قهرمانی ران ران غربی ، که همچنین در مورد هیئت استان مبارزه و رئیس هیئت مدیره صحبت می کند و ما را تازه کند. اکنون مسابقات تیم های ملی در استنباط اهواز story.cfg و باشگاه جوانان هیپ و مسابقات تیم های ملی در شب برگزار می شود و به شرایط خوب اعزام می شود. همچنین امکاناتی برای پسران story.cfg برای آموزش رشته هایی مانند بوکس و کاراته وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه هیچ کس در بخش خصوصی از خوزستان حمایت نمی کند ، افزود: “هیچ کس فوتبال به من کمک نکرد و من وظیفه خود را انجام دادم اما این باشگاه ها را محروم کرد.” از آوریل 1998 ، زمانی که او در کرونا حضور داشت کمک پروردگار به من کمک کرد تا بدانم این باشگاه به افراد خصوصی چه می رسد. حتی برای من هزار تومان و مشکل را حل نمی کند و دستمزد کارکنان باشگاه در برق و آب است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا