اقتصادی

جزئیات حمله مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها از زبان خبرنگار صدا و سیما

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در ارتباط تصویری از بیروت با بخش خبری ۲۱ سیما، جزئیات حمله مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدحسن حسینی درباره آخرین خبر‌های جبهه جنوب لبنان با شمال فلسطین اشغالی افزود: تعداد تانک‌هایی که امروز مورد هدف رزمندگان مقاومت قرار گرفت به سه تانک مرکاوا رسید.

وی ادامه داد: رزمندگان مقاومت، دوربین‌های تجسسی مداربسته صهیونیست‌ها را در طول خط مرزی دیوار حائلی که اطراف شهرک صهیونیست نشین است هدف قرار دادند و دوربین‌ها را خاموش کردند.

آقای حسینی افزود: در ساعت‌های گذشته در چند مورد در مناطق مختلف بخش میانی و جنوب غربی لبنان تبادل آتش داشتیم، ارتش رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های ارتش لبنان را در جنوب غربی لبنان هدف قرار داد که ظاهرا دو تن از سربازان ارتش لبنان زخمی شدند، پرواز گسترده و مستمر هواپیما‌های تجسسی رژیم صهیونیستی را داریم بر فراز مناطق مرزی، شهرک‌های صهیونیست نشین در تمام مرز لبنان با شمال فلسطین اشغالی کاملا خالی از سکنه شده است.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در فضای سیاسی حاکم بر رژیم صهیونیستی شاهد افزایش شکاف در درون کابینه رژیم صهیونیستی و وضعیت بحرانی شخص نتانیاهو هستیم که در مورد جنگ زمینی در غزه دچار مشکل است؛ اگر بخواهد وارد این جنگ شود باید حداقل ۳۵۰ هزار نفر از نیرو‌های نظامی را آماده کندکه این تعداد را الان ندارد، نیرو‌های کافی که بتوانند وارد شوند ۲۰۰ هزار نفر باید وارد این جنگ شوند و ۱۵۰ هزار نفری که باقی می‌مانند توان رویارویی در جبهه شمال را نخواهد داشت باید ببینیم در ساعات آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: مهمترین اتفاقی که امروز در جنوب لبنان افتاد این بود که برای نخستین بار جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با بیانیه‌های روشن و واضح اعلام کردند که در کنار مقاومت لبنان قرار دارند و با این اتفاقی که امروز افتاد عملا آن معادله جبهه شمال فلسطین با جبهه جنوب فلسطین، یکی شد.

 

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا